Eti Maden

Eti Maden Çözüm Masası Projesi

Eti Maden Çözüm Masası Projesi

Eti Maden Çözüm Masası Uygulaması, Regna danışmanlığında canlıya alındı.

regna-etimaden-sap-itsm-solman

Çözüm Masası Nedir?

Network, donanım, yazılım, uygulama, envanter vb süreçlerde oluşan sorunların bildirildiği, sorunların takip edilerek yönetildiği bilgi sistemidir. SAP, non-SAP uygulamalarda yaşanan sorunlara çözüm bulmak hedeflenmekle birlikte; mouse, PC, vb donanım araçlarının değişim talepleri alınmakta, arıza/hata kaydı da oluşturulabilmektedir.

Eti Maden Hakkında

Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü kendisine bağlı Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları, Kırka Bor, Emet Bor, Bigadiç Bor İşletme Müdürlükleri ve Bandırma Lojistik Birimi ile birlikte Yurt Dışı Temsilcilikleri ve İştirakleriyle Madencilik, Metalurji ve Kimya alanlarında faaliyet gösteren uluslararası bir Kuruluştur.

Eti Maden Çözüm Masası Uygulaması

Eti Maden İşletmelerinin yıllar yılı yaptığı teknoloji yatırımının kullanımında yaşanan aksaklıkların yetkili birimlere iletilmesi, onay alınması, yönetilmesi ve takibi oldukça uzun ve meşakkatli bir sürece neden olmuştu. Talepler yazılı halde e-posta ile iletilmesinin yanında, zaman zaman sözlü de iletilmekte, bu sebeple kargaşaya neden olmaktaydı.

SAP ERP kullanıcısı olan Eti Maden İşletmeleri, var olan sistem üzerinde Solman / Çözüm Masası sistemini Regna danışmanlığı ile uygulamaya almıştır. Bu sistemle;

Onay mekanizması olup olmamasına göre hata/arıza talebi ve değişiklik talebi kullanıcı tarafından sistem üzerinden açılmaktadır. Onay gerekliliği durumunda yetkili talebe onay vermekte ya da uygun bulmayarak reddetmektedir.

Sistem; talep açık, iptal, onay bekliyor, yardım masasına iletildi, çözüm önerildi, onaylandı, vb durum bilgilerini kullanıcıya her değişiklikte e-posta ile ileterek bilgi vermektedir.

Sistemde çözülen her yeni sorun bilgi makalesi haline getirilerek sistem havuzunda tutulmaktadır. Böylece aynı sorunla ikinci kez karşılaşıldığında ilk çözümün bilgi makalesinden yararlanılarak, daha hızlı çözüm bulunması sağlanmaktadır. Her sorunun çözülme süreci kullanıcı, süre, durum, vb bazında analiz edilerek raporlanmaktadır.

Çözüm Masası uygulaması ne sağladı?

  1. Zaman yönetimi: Aksamaya neden olan her sorunun daha kısa sürede çözülmesi sağlandı.
  2. Performans yönetimi: Bildirilen sorunların çözüm süreci analiz edilerek performans takibi sağlandı.
  3. Bilgi makalesi havuzu: Aynı sorunla ikinci kez karşılaşıldığında çözüm bulma hızında ivme kazanıldı.
  4. Etkin karar verme süreci: Yoğunlaşmış sorunlarda, etkin karar verme süreci sağlandı.
  5. Çözüm/Talep takibi: Talep ve çözümlerde durum değişikliği kullanıcıya e-posta ile iletilerek etkin bir talep takibi süreci sağlandı.

Regna ITSM Çözümü Referansları

iku  prodea  etimaden  acron

Detaylı bilgi için bize ulaşabilirsiniz. 

İlgili Yazılar: Regna IT Servis Yönetimi ve Talep Yönetimi Çözümü