TrepaÅŸ

TREPAŞ Çağrı Merkezi Projesi

TREPAŞ Çağrı Merkezi Projesi

TREPAŞ SAP CRM ekranlarının kullanıldığı çağrı merkezi projesini devreye aldı.

TREPAŞ, Assistt ile yaptığımı anlaşma ile outsource ettiği çağrı merkezi hizmetini devreye aldı. Hizmet kapsamında 7 gün 24 saat Dünyanın her yerinden 444 88 35 nolu telefon ile TREPAŞ’a ulaşan müşteri faturasını sorgulamanın yanı sıra, şikayet ve arıza kaydı bırakabiliyor, değişen müşteri bilgilerini güncelleyebiliyor. Kesintisiz ve memnuniyet oluşturan uygulamanın ön yüzünde, Regna danışmanlığında tamamlanan SAP CRM projesi ve SAP CRM ekranları bulunuyor. Çağrı merkezi çalışanı, TREPAŞ müşterisinin bilgilerine SAP CRM ekranından ulaşıyor ve güncelliyor.

Haber linki: http://www.milliyet.com.tr/trepas-tan-musterilerine-modern-bir-tekirdag-yerelhaber-1288998/