EWE Elektrik SAP CRM & Çağrı Merkezi Projesi

EWE Elektrik SAP CRM & Çağrı Merkezi Projesi

EWE Elektrik ve Regna Danışmanlık SAP CRM & Çağrı Merkezi projesini canlıya aldı.

EWE ElektrikRegna danışmanlığında SAP CRM & Çağrı Merkezi entegrasyonu çalışmasını tamamladı. 444 7 393 numaralı çağrı merkezi numarasına ulaşan müşterilerinin öneri, şikâyet, bilgilendirme gibi hizmet taleplerine daha etkin ve kısa süreli müdahale imkânı sağlandı.

444 7 393 numaralı çağrı merkezini arayan müşterilerin belirlenen kurallara göre kendi müşteri temsilcilerine bağlanmaları sağlandı. Bu görüşmelerde müşteri temsilcilerinin öneri, şikâyet, talep, bilgilendirme ve teşekkür olan 5 hizmet talebinden birisinin zorunlu seçimine yönlendiren ekranlar tasarlandı. Müşteri temsilcisinin gelen çağrıyı zorunlu olarak kategorize etmesi, raporlama esnasında daha tutarlı sonuç alınmasına imkân sağladı.

Müşteriler Gruplandırıldı

SAP CRM & Çağrı Merkezi Entegrasyon Projesi kapsamında müşteri segmentasyonu yapılarak EWE Elektrik müşterileri, Teklif MüşterisiTakip Müşterisi ve Sözleşme Müşterisi olarak ilişkilerine göre gruplandırıldı. Bu projeye özel, sayaç sayısı, yıllık tüketim miktarı gibi nitelikler kullanılarak, gruplandırmanın kalitesi arttırıldı. Kategorilere ayrılan müşteriler ve müşteri gruplarına özel ilişki kurularak iletişimin daha nitelikli olması sağlandı.

Sisteme Toplu Aktarım İmkânı Sağlandı

Yüksek sayıdaki sözleşme ve muhatap bilgisinin 3. Parti yazılımlardan toplu aktarım yoluyla sisteme aktarılmasına olanak sağlayan altyapı hizmeti kuruldu. Yeni eklenecek toplu sözleşme ve muhatap bilgisinin bu altyapı sayesinde bir seferde ve hatasız şekilde yapılmasına imkân sağlandı.

SAP CRM & Çağrı Merkezi Entegrasyonu EWE Elektrik’e Ne Sağladı?

  • Gelen çağrı esnasında müşteri temsilcisinin müşteriyi tanıyarak karşılaması ve müşterinin abonelik bilgilerinin hazır olarak yer aldığı ekranlarla hizmet verilmesi sağlanarak müşteri memnuniyetini arttırdı.
  • Yıllık tüketim maliyete göre sınıflandırılan ve A sınıfı olan özel müşterilere atanan müşteri temsilcilerin bu müşterileri özel olarak karşılaması sağlanarak müşterinin Ewe Elektrik’e sadakatinin artırılması
  • 5 farklı ana kategoride alınan hizmet talepleri çağrı esnasında müşteri temsilcilerinin veri girişini kolaylaştırarak raporlama esnasında hataların en aza indirgenmesini sağladı.
  • Toplu aktarım sayesinde sözleşme ve muhatap bilgileri tek seferde aktarılması sayesinde iş yükü azaltıldı. Ayrıca aktarım esnasında oluşan hatalar en aza indirgendi.

Proje detaylarını öğrenmek ve Regna danışmanlığı ile tanışmak için iletişim bilgilerimizden bize ulaşabilirsiniz.