SAP IT Servis Yönetimi Nedir?

SAP IT Servis Yönetimi; iş ihtiyaçlarını karşılamak için hizmetlerin tasarlanması, kurgulanması ve yönetilmesi anlamını taşır.

SAP IT Servis Yönetiminin temel amacı; kuruluşların farklı yönetim çerçevelerinden yararlanarak, organizasyonlarını en iyi standartlarda yönetebilmesi ve ileriye dönük geliştirme kurgularını planlayarak, hayata geçirmesini sağlamaktır.

  • İç ve dış müşteri beklenti ve ihtiyaçları doğru anlaşılarak, doğru hizmet ve destek sağlanması mümkün olur.
  • Servis kalitesi yükseltilerek kuruma olan güven ve sadakat arttırılır.
  • Personel yetenekleri doğru analiz edilerek, çalışanların motivasyonu arttırılır. Böylece daha verimli bir çalışma gerçekleştirilir.
  • Aksaklıkların, sorunların ve sık tekrar eden problemlerin analizi yapılarak ortaya çıkabilecek sorunlar engellenir.
  • Artırılmış izlenebilirlik ve anlaşılabilirlik ile verimliliği ve üretkenliği daha yüksek IT servisleri sağlanır, böylece IT kaynak ve hizmetlerinin israfının önüne geçilir.
  • Hizmet dağılımında yer alan personellere atanan görevler sayesinde; personellerin sorumluluk alanlarını çizmesine olanak sağlanır.
  • Tekrarlanabilir ve ölçülebilir süreçler ile IT performansını ölçmek ve geliştirmek için analizlere imkan sağlar
  • Kompleks çözümler gerektiren problemlerin eldeki kaynakların optimum kullanımı ile verimli bir şekilde çözülmesi sağlanır.

Kaan Kalaycıoğlu

 

> Regna ITSM Çözümü için bize ulaşın.