Gigya ile Mükemmel Zamanlama, Yeni Nesil Müşteri İlişkileri

SAP, sektörün önde gelen araştırma raporlarında en güvenli müşteri profilleme platformu çıkan Gigya’yı satın aldı. Müşteri ile şeffaf bir ilişki kurulmasına olanak sağlayan Gigya ile geleceğin müşteri ilişkileri yeniden tasarlanıyor. Müşteri ile rahatsız edici bir ilişki kurmak yerine, “mükemmel zamanlamayı” yakalayarak yeni nesil müşteri veri platformu yakalama hedefleniyor.

Satın alma sonrasında SAP, Gigya’yı Hybris ürünleri ile entegre ederek e-ticaret operasyonlarını SAP Hybris Profile çatısı altında daha da güçlendirdi.

Platform, ziyaretçilerin açık sosyal medya verilerini işleyerek e-ticaret verilerinde daha iyi tanınmalarını sağlamakta ve sadık müşterilere dönüştürmeye yardımcı olmaktadır. Milyarlarca ziyaretçi ile kimlik odaklı ilişkiler kurmaya, ölçeklenebilir, gizlilik uyumlu müşteri kimliği yönetimine güvenli bir şekilde imkan sağlamaktadır. Sorunsuz ve güvenilir bir altyapı sağlayan platform, ziyaretçilerin dijital kimliklerini çıkarılmasını sağlamaktadır.

Gigya Hakkında:

2006 yılında kurulan Gigya, çevrim içi müşteri profilleme aracı sunan bir platformdur. San Francisco merkezli firma, Ar-Ge çalışmalarını İsrail’de gerçekleştirmektedir. 2017 yılının son çeyreğinde SAP tarafından satın alındıktan sonra SAP Hybris ürünleri ile entegre edilmiştir.

https://www.gigya.com/