Regna Perakende Çözümü İçeriği

  • Mükerrer Müşteri Yönetimi (Birleştirme ve Tekilleştirme Süreçleri)
  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Profilleme (Yeni, Churn, Mevcut/Aktif, Pasif, Alışveriş yapmamış olanlar vb.)
  • Müşteri Segmentasyonu ve Hedef Kitle Yönetimi
  • Müşteri Hareketleri Takibi
  • Sadakat Kart Uygulaması
  • Puan Sistemi
  • Toplu SMS ve E-Posta
  • Veri Paylaşım İzinleri – VPI (SMS ve E-Posta İzinleri)
regna-perakende-cozumu

Regna Perakende Çözümü Avantajları

  • Farklı kanallardan gelen müşteri bilgisinin tek sistemde tutulması
  • Müşteri ve/ya müşteri grubunun Hareketlerinin takibi
  • Müşteri ve/ya müşteri grubunun karakteristiğine uygun iletişim
  • Çapraz (Cross-Selling) ve Dikey (Up-Selling) Satış olanağı
  • Müşteri memnuniyeti
  • Müşteri Sadakati
  • Şikayet, İade ve Garanti süreçlerinin etkin yönetimi
  • Churn analizi