CRM Nedir?

CRM Customer Relationship Management (Müşteri İlişkileri Yönetimi) kelimelerinin baş harflerinden oluşur. Kurumlar, bayiler, partnerler, kurumlardaki ilgili kişiler ile sağlanan / sağlanacak iletişimin, memnuniyetin, sadakatin ve deneyimin sürekli olması, artırılması ve iyileştirilmesini hedefler.

SAP CRM kurumun satış, pazarlama ve servis (satış sonrası hizmetler) süreçlerini etkin ve verimli şekilde yönetebilecekleri araçları sağlar.

SAP CRM Satış Yönetimi

  • Aktivite Yönetimi
  • Fırsat Yönetimi
  • Teklif Yönetimi
  • Sözleşme Yönetimi
  • Sipariş Yönetimi

SAP CRM Pazarlama Yönetimi

  • Kampanya Yönetimi
  • Segmentasyon
  • Hedef Kitle Yönetimi
  • Anket Yönetimi
  • Pazarlama Bütçesi

SAP CRM Servis Yönetimi

  • Şikayet Yönetimi
  • İade Yönetimi
  • Bakım Yönetimi
  • Garanti Yönetimi
  • Sosyal Medya
  • Çağrı Merkezi