Hybris Sales & Service (C4C) Nedir?

Hybris Sales & Service yani Cloud for Customer (C4C); pazarlama aktivitelerinden sosyal medya verilerinin analizlerine, satış öncesi aktivitelerinden satış sonrası hizmetlere kadar tüm CRM süreçlerini bulut teknolojisinden yararlanarak yönetilmesini sağlayan, günümüzde ve gelecekte kullanılabilecek SAP’nin yeni tam donanımlı ve bulut tabanlı müşteri ilişkileri yönetimi çözümüdür.

regna-sap-c4c-entegrasyonlari

Bulut Bilişim (Cloud Computing) Nedir?

Çevrim içi bilgi dağıtımı sağlayan hizmettir. Yazılım, uygulama ve sistemlere İnternet’e bağlı olunan her an lokasyon bağımsız ulaşılmasını sağlayan pratik, hızlı ve ekonomik bir çözümdür.

Bulut Bilişim (Cloud Computing) Ürünlerin Avantajları

  • 7/24 destek
  • Otomatik versiyon yükseltme
  • Kolay implementasyon
  • Cihaz ve lokasyon bağımsız
  • Çevre Dostu
  • Hazır felaket senaryoları
  • Güvenilir ve ölçümlenebilir
  • Güvenli saklama
  • Düşük sahip olma maliyeti
  • Sıfır IT bakım ücreti

SAP C4C Satış Yönetimi

Satış yönetimi ile tüm teklifler, satışlar, potansiyel oluşturan aday müşteriler, mevcut müşteriler ve ilgili kişiler tek bir platform ile kolayca yönetilir, hızlı veri girişleri sayesinde sürdürülebilir kurumsal kayıtların kalitesi arttırılır.

SAP C4C Pazarlama Yönetimi

Pazarlama yönetimi ile pazarlama planları oluşturulur, segmentasyon yapılarak hedef kitle oluşturulur, kampanya otomasyonları ile kampanyalar yönetilir. Sistem üzerinden anket düzenlenir ve paylaşılır.

SAP C4C SSH (Satış Sonrası Hizmetler) Yönetimi

Hizmet yönetimi ile şikayet, arıza ve iade takibi yapılır, tüm servis süreçleri tek bir platform ile hızlı ve verimli bir şekilde yönetilir, sistemin yapacağı yönlendirmeler ile zaman kazanılır.