SAP CRM Bileşenleri

regna-sap-crm

SAP CRM Satış Yönetimi

SAP CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Satış Yönetimi ile tüm tekliflerinizi, satışlarınızı, potansiyel oluşturan aday müşterilerinizi, mevcut müşterilerinizi ve ilgili kişilerinizi tek bir platform ile kolayca yönetebilir, hızlı veri girişleri sayesinde sürdürülebilir kurumsal kayıtlarınızın kalitesini artırabilirsiniz.
SAP CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Satış Yönetiminin temel bileşenleri:

  • Potansiyel, Cari Müşteri ve İlgili Kişiler Yönetimi
  • Satış Planlama ve Tahmin
  • Aktivite Yönetimi (Randevu, Toplantı, Telefon Görüşmesi, Görev vb.)
  • Microsoft Outlook ve IBM Lotus Notes ile Entegrasyon
  • Fırsat Yönetimi
  • Pipeline Performans Yönetimi
  • Teklif, Sözleşme, Sipariş Yönetimi
  • Satış Raporları ve Analitikler

SAP CRM Pazarlama Yönetimi

SAP CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Pazarlama Yönetimi ile pazarlama planlarınızı oluşturabilir, bütçeleme çalışmalarınızı plan/fiili olarak ayırabilir, kampanya otomasyonları ile kampanyalarınızı yönetebilirsiniz. SAP CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Pazarlama Yönetiminin temel bileşenleri:

  • Pazarlama Planı
  • Pazarlama Bütçesi
  • Kampanya Yönetimi
  • Ticari Promosyon Yönetimi
  • Aday Müşteri Yönetimi
  • Anketler
  • Müşteri segmentasyonu
  • E-Pazarlama Yönetimi
  • Telemarketing Yönetimi
  • Sosyal Ağlar (Facebook, Twitter) ile entegre Kampanya Yönetimi
  • İletişim kanalları (E-Posta, SMS, Telefon, Posta Etiketleri)
  • Pazarlama Raporları ve Analitikler

SAP CRM Hizmet Yönetimi

SAP CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Hizmet Yönetimi ile tüm servis süreçlerinizi tek bir platform ile hızlı ve verimli bir şekilde yönetebilir, sistemin yapacağı yönlendirmeler ile zaman kazanabilirsiniz.
SAP CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Hizmet Yönetiminin temel bileşenleri:

  • Şikayet, Öneri Yönetimi
  • Servis Siparişleri ve Sözleşmeleri Yönetimi
  • Servis Kaynak Planlaması
  • Kurulu Sistem Bakımları
  • Garanti Yönetimi
  • Yedek Parça Yönetimi
  • Ev içi Onarım Süreçleri
  • Hizmet Yönetimi Raporları ve Süreçleri

SAP CRM Raporlama Yönetimi

SAP CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Raporlama Yönetimi ile kendi raporunuzu kendiniz oluşturabilirsiniz. SAP’nin sunduğu yeni teknoloji sayesinde sürükle bırak ile CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) platformu içerisinde raporlarınızı hazırlayabilir, yöneticinize veya takım arkadaşlarınıza gönderebilirsiniz.

Bunun yanında İş Zekası ile entegre gelen SAP CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Çözümü, hazır sunduğu rapor şablonları sayesinde raporlama ihtiyaçlarınızı karşılar, görsel analiz araçları ve göstergeleri ile karar alma süreçlerinizi hızlandırır.

SAP CRM Çağrı Merkezi Yönetimi

SAP CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Çağrı Merkezi Yönetimi ile müşterilerinizle olan tüm iletişiminizi kaydedebilir, kurgulayacağınız yönlendirmelerle hem müşterilerinizin hemde çağrı merkezi çalışanlarınızın zamanını koruyabilir daha verimli çalışmalarını ve müşterilerinizi telefondan daha mutlu ayrılmalarını sağlayabilirsiniz.

SAP CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Çağrı Merkezi Yönetimi ile müşterinizle daha önce yaptığınız görüşmeleri, müşteriniz sizi aradığı anda çağrı merkezi çalışanınızın görmesini sağlayabilir, daha önce yapılan müşterinize yapılan çalışmaları, müşterinizin şikayetlerini veya sorunlarını çağrı merkezi personelinizin hızlı bakış ekranı sayesinde görmesini sağlayabilirsiniz.