SAP Customer Experience (CX) Nedir?

Customer Experience, SAP’nin aslında içerisinde C/4 HANA’nın da bulunduğu yeni CRM yaklaşımıdır diyebiliriz. C/4 HANA’nın çıkışından biraz bahsetmek lazım. CRM, klasik yaklaşımda bilindiği üzere satış, servis, pazarlama ve raporlama imkanları sunuyordu ve şirketler tüketicilerin gizlilik ayarları, iletişim verileri gibi bilgileri kendileri yönetiyorlardı. Artık günümüz yaklaşımında tüketiciler kendi verilerini, kendi...

Devamını Oku

CRM pazarın en büyüğü oldu!

2017 yılı sonunda pazarın lideri olan “Veri Tabanı Yönetim Sistemi” büyüklüğünü geçerek rekora giden CRM, yazılım pazarının en büyüğü oldu. Pazarın en büyüğü olan CRM büyüme oranı ile de diğer çözümleri geride bıraktı. Bu reel piyasanın artık müşterilerini tanımanın, verilerini korumanın, kişiselleştirilmiş pazarlamanın önemini anladığını gösteriyor. Siz de geride...

Devamını Oku

Hybris Marketing Genel Bakış

Çevrim içi reklamlar, e-posta bültenleri, e-posta formları hazırlamak ve müşterilerimizle paylaşmak oldukça önemli. Artık günümüzde birçok ürün ve/veya hizmet sağlayıcı neredeyse standart olarak bu reklamları yapmakta ve hedef kitlesini oluşturmaya çalışmaktadır. Peki yeterince verimli mi? Araştırmalar gösteriyor ki çevrim içi reklemların yalnızca %0,06’sı amacına ulaşıyor, bir başka değişle %99,94’ü...

Devamını Oku

Dijital Ekonomi, Dijital CRM Nedir?

Teknolojik gelişmeler ve yenilikler yaşam alanlarındaki ekonomik ve sosyal yerini derinleştirirken, ekonomi modelini de köklü bir şekilde değiştirmektedir. 1900’lü yıllarda etkin olan Endüstriyel Ekonomi modeli, 1950’li yıllar itibariyle yerini Tüketim Ekonomi modeline bırakırken günümüzde artık Dijital Ekonomi modeli popülerlik kazanmış ve ağırlığı her geçen yıl artarak genişlemektedir. Endüstri 4.0...

Devamını Oku

SAP, Callidus’u satın aldı!

    Satış Performansı Yönetimi ve Konfigürasyon-Fiyat-Teklif (CPQ) uygulamaları ile öne çıkan Callidus Software, SAP tarafından satın alındı.           SAP Hybris Cloud ürün ailesine katılacak olan Callidus ürünleri ile daha da güçlenecek olan Hybris aşağıdaki çözümleri barındırıyor olacak: Satış Gücü Otomasyonu (Sales Force Automation) Satış...

Devamını Oku

SAP S4CRM Nedir?

SAP S/4HANA dönüşümü ile birlikte efsane CRM geri döndü! S4CRM ile tanışma zamanı! SAP daha önce hazırlığını yaptığı CRM dönüşümü projesi ile ilgili ürünleşme safhasındaki ilk adımı atarak Mart ayında “SAP S/4HANA for Customer Management 1.0” sürümünü yayınladı (Release date: 11.03.2018) S4CRM, SAP’nin Hana platformu içerisinde geliştirmiş ve dönüştürmüş...

Devamını Oku

İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projesi

İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projemiz başarıyla canlıda! Projede perakende ve bayi satış, pazarlama ve garanti süreçlerinin yanı sıra çağrı merkezi entegrasyonu yaptık. Detaylı ve kapsamlı projemizi İnoksan’ın yetkin ve tecrübeli Proje Yönetimi ve Anahtar Kullanıcıları sayesinde kısa sürede devreye aldık. Başta Sayın Melek Güceyü olmak üzere emeği...

Devamını Oku

Gigya ile Mükemmel Zamanlama, Yeni Nesil Müşteri İlişkileri

SAP, sektörün önde gelen araştırma raporlarında en güvenli müşteri profilleme platformu çıkan Gigya’yı satın aldı. Müşteri ile şeffaf bir ilişki kurulmasına olanak sağlayan Gigya ile geleceğin müşteri ilişkileri yeniden tasarlanıyor. Müşteri ile rahatsız edici bir ilişki kurmak yerine, “mükemmel zamanlamayı” yakalayarak yeni nesil müşteri veri platformu yakalama hedefleniyor. Satın...

Devamını Oku