SAP Customer Experience (CX) Nedir?

Customer Experience, SAP’nin aslında içerisinde C/4 HANA’nın da bulunduğu yeni CRM yaklaşımıdır diyebiliriz. C/4 HANA’nın çıkışından biraz bahsetmek lazım. CRM, klasik yaklaşımda bilindiği üzere satış, servis, pazarlama ve raporlama imkanları sunuyordu ve şirketler tüketicilerin gizlilik ayarları, iletişim verileri gibi...

Devamını Oku

Hybris Marketing Genel Bakış

Çevrim içi reklamlar, e-posta bültenleri, e-posta formları hazırlamak ve müşterilerimizle paylaşmak oldukça önemli. Artık günümüzde birçok ürün ve/veya hizmet sağlayıcı neredeyse standart olarak bu reklamları yapmakta ve hedef kitlesini oluşturmaya çalışmaktadır. Peki yeterince verimli mi? Araştırmalar gösteriyor ki çevrim...

Devamını Oku