Biz kimiz?

Mevcut müşterilerinin her geçen gün artan beklentileri ve yeni müşterilere ulaşmanın gittikçe zorlaşması, kurumları “müşterileri” merkeze koyan bir anlayışı benimsemeye mecbur bıraktı. Artık en iyi ürün ya da hizmeti üretmek tek başına bir tercih sebebi değil. Aynı zamanda en iyi müşteri deneyimini de yaşatmak, tercih edilebilmek için çok önemli bir faktör. Her geçen gün dijitalleşen dünyada CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) de yerini CX yani Customer Experience (Müşteri Deneyimi) kavramına bıraktı.

Tüm bu değişim ve dönüşüm sürecinde, hizmet verdiği kurumlara, müşterileri ön plana çıkaran iş süreçleri dizayn etmek ve bu süreçleri dünyanın en başarılı kurumsal iş yazılımlarından biri olan SAP üzerinde takip etmelerine olanak sağlamak için 2012 yılında Regna kuruldu. Kuruluşundan bugüne kadar geçen sürede Regna, yalnızca yeni teknolojileri değil aynı zamanda “müşteriye dokunan” tüm yeni iş modellerini kavramak ve hizmet verdiği kurumlara aktarmakta öncü oldu.

Disiplinli ve bir o kadar da mutlu bir şirket kültürü inşa etmek amacıyla kurumsallaşma çalışmalarını devam ettiren Regna; çalışanlarına, müşterilerine, tedarikçilerine, kısacası tüm paydaşlarına kusursuz bir deneyim yaşatmayı ilke edinmiştir.