
eczacıbaşı
çilek mobilya
İstanbul Kültür Üniversitesi SAP SLcM Projesi
İhtiyaç: Mağaza toplu iş projelerinde mağaza çalışanları, toplu iş birimi ve kategori birimi arasında uzun mailleşmeler sonucu müşteri iskontosu ve mağaza alışları belirlenebiliyordu. E-posta trafiğiyle müşteriye optimum iskontoyu vermek zorlaşıyor ve veri
Regna Danışmanlık ile A&Y Marka, SAP CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) modülü üzerinde Sadakat Kart ve Puan projesini canlıya aldı. Proje kapsamında;
Esnek müfredat ve kural yapısı SAP’nin sağladığı esnek altyapı ile öğrencilerin müfredatlarının yaratılması ve takibini kolaylaştırır. Kural değişikliklerinin hızlı bir şekilde sisteme adaptasyonunu sağlar.
SAP CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) altyapısı ile Regna Danışmanlık ekibinin geliştirdiği Regna IT Servis Yönetimi ve Talep Yönetimi Çözümü kapsamı aşağıdaki gibidir:
SAP Cloud for Customer (C4C) çözümü; pazarlama aktivitelerinden sosyal medya verilerinin analizlerine, satış öncesi aktivitelerinden satış sonrası hizmetlere kadar tüm CRM süreçlerini bulut teknolojisinden yararlanarak yönetilmesini sağlayan, günümüzde ve
İstanbul Kültür Üniversitesi öğrencileri İnternet’in olduğu her yerde telefonlarından ders kaydı ve ödeme yapabiliyor, danışman hocaları ders kaydına onay veriyor. Üstelik iOs, Android, Windows Mobile, BB,vb faklı işletim sisteminde, farklı telefon ve tabl
Fiori Nedir? SAP DBden beslenen platform-bağımsız bir uygulamadır. İş süreçleri takip edilir.