Author: Regna Editör
17.02.2015

A&Y Marka SAP CRM Sadakat Kartı ve Puan Projesi

Regna Danışmanlık ile A&Y Marka, SAP CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) modülü üzerinde Sadakat Kart ve Puan projesini canlıya aldı. Proje kapsamında;

 

  • Hali hazırda IBM sisteminde var olan A&Y Marka müşterileri ana verilerinin filtrelenmesi ve düzenlenmesi işleri yaklaşık 3.000.000 müşteri için tamamlandı.
  • Düzenlenen müşteri verilerinin SAP ortamına sağlıklı bir şekilde aktarılması sağlandı.
  • IBM-Kasa uygulaması ile SAP CRM arasında anlık entegrasyonun hayata geçirilmesi ve tüm mağazalardaki kasa ekranlarında müşteri veri girişi için kullanılması sağlandı.
  • Müşteri ana veri girişi sırasında çift müşteri kaydı, telefon numarası, e-posta kontrolü de dahil olmak üzere tüm standart kontroller devreye alındı.
  • Sadakat kartlarının sistemde kademeli olarak (platin kart, gold kart vb.) tutulması ve müşteriler ile ilişiğinin takip edilmesi sağlandı.
  • Sadakat kartı puanları SAP CRM sistemi ile anlık olarak kontrol edilebilir ve güncellenebilir duruma getirildi.
  • SAP CRM sisteminde tutulan müşteri ana verileri üzerinden hedef kitle belirlenmesi ve hedef kitleye yönelik kampanyalar düzenlenip müşteriler çeşitli medyalar (e-posta, sms vb.) vasıtası ile bilgilendirilmesi için ortam hazır edildi.
  • SAP CRM sisteminde oluşturulan müşteri ana verileri SAP ERP sisteminde de güncellenmesi sağlandı.
  • Regna SAP CRM Sadakat Kart ve Puan Çözümü  IBM Kasa ve SAP ERP ile tam entegre çalışarak tüm süreci otomatize ederek sistemden kaynaklanan hataları minimuma indirir.
  •  
Old blogs
  • 07.08.2018 SAP Customer Experience (CX) Nedir?

    Customer Experience, SAP’nin aslında içerisinde C/4 HANA’nın da bulunduğu yeni CRM yaklaşımıdır diyebiliriz. C/4 HANA’nın çıkışından biraz bahsetmek lazım. CRM, klasik yaklaşımda bilindiği üzere satış, servis, pazarlama ve raporlama imkanları sunuyordu ve

  • 06.07.2018 SAP C/4HANA, CX (Customer Experience) Nedir?

    SAP CX Nedir? SAP’nin yeni stratejisi olan C/4HANA, CX yani Customer Experience hakkında detay bilgi için bize ulaşabilirsiniz!

  • 24.04.2018 CRM pazarın en büyüğü oldu!

    2017 yılı sonunda pazarın lideri olan “Veri Tabanı Yönetim Sistemi” büyüklüğünü geçerek rekora giden CRM, yazılım pazarının en büyüğü oldu. Pazarın en büyüğü olan CRM büyüme oranı ile de diğer çözümleri geride bıraktı.

  • 16.04.2018 Hybris Marketing Genel Bakış

    Çevrim içi reklamlar, e-posta bültenleri, e-posta formları hazırlamak ve müşterilerimizle paylaşmak oldukça önemli. Artık günümüzde birçok ürün ve/veya hizmet sağlayıcı neredeyse standart olarak bu reklamları yapmakta ve hedef kitlesini oluşturmaya çalışma

  • 11.04.2018 Dijital Ekonomi, Dijital CRM Nedir?

    Teknolojik gelişmeler ve yenilikler yaşam alanlarındaki ekonomik ve sosyal yerini derinleştirirken, ekonomi modelini de köklü bir şekilde değiştirmektedir. 1900’lü yıllarda etkin olan Endüstriyel Ekonomi modeli, 1950’li yıllar itibariyle yerini Tüketim

  • 09.04.2018 SAP, Callidus’u satın aldı!

    Satış Performansı Yönetimi ve Konfigürasyon-Fiyat-Teklif (CPQ) uygulamaları ile öne çıkan Callidus Software, SAP tarafından satın alındı. SAP Hybris Cloud ürün ailesine katılacak olan Callidus ürünleri ile daha da güçlenecek olan Hybris aşağıdaki çözüml

  • 04.04.2018 SAP S4CRM Nedir?

    SAP S/4HANA dönüşümü ile birlikte efsane CRM geri döndü! S4CRM ile tanışma zamanı! SAP daha önce hazırlığını yaptığı CRM dönüşümü projesi ile ilgili ürünleşme safhasındaki ilk adımı atarak Mart ayında “SAP S/4HANA for Customer Management 1.0” sürümünü

  • 23.02.2018 İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projesi

    İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projemiz başarıyla canlıda! Projede perakende ve bayi satış, pazarlama ve garanti süreçlerinin yanı sıra çağrı merkezi entegrasyonu yaptık.

  • 20.02.2018 Gigya ile Mükemmel Zamanlama, Yeni Nesil Müşteri İlişkileri

    SAP, sektörün önde gelen araştırma raporlarında en güvenli müşteri profilleme platformu çıkan Gigya’yı satın aldı. Müşteri ile şeffaf bir ilişki kurulmasına olanak sağlayan Gigya ile geleceğin müşteri ilişkileri yeniden tasarlanıyor. Müşteri ile rahatsız e

  • 29.12.2017 Eczacıbaşı Yapı Grubu’na Regna’yı Sorduk

    Eczacıbaşı Yapı Grubu IT Yöneticisi Önder Evin’e Regna’yı sorduk. Hazırladığımız video için tıklayın. *Önder Evin’e sorularımızı cevapladığı ve iş ortaklığı için teşekkür ederiz.