Author: Regna Editör
22.02.2017

CRM’de Mobil IT Talep Yönetimi Nedir?

Mobilitenin önemi nedir?

Mobil teknolojilerin şirketlerin süreçsel mekanizmasına getirdiği hız ve verimlilik, gelişen teknoloji çerçevesinde göz ardı edilemeyecek bir gerçek olarak ön plana çıkıyor. Zira son dönemde ortaya çıkan teknolojik gelişmeler sonrasında da mobil iş yapma taleplerinde de artış gözlemleniyor.

Şirketler küresel dünya şartları itibariyle, zaman ve performans verimliliği gereksinimi duyarken, hızlı iletişimin öncelikli yollarından biri olan mobilite, bu noktada öncelikli oluyor. Teknik özellikleri ve performansları her geçen gün artan cihazlarla birlikte tüm şirket içi/dışı işleyişlerde bu gereksinim daha da artıyor.

Bilişim dünyasındaki çeşitliliğe paralel teknolojinin entegre hale gelmesi, kurumsal iş ihtiyaçlarını da mobil teknolojilere yöneltiyor. Peki, gelecekte iş yapış şekilleri mobilite ile mi şekillenecek? Ve bunu sağlayacak olan mekanizma nedir?

 

Sap CRM Fiori ile bu süreçleri yürütebilmek oldukça mümkün görünüyor. Özellikle IT birimlerinin kullanacağı bir çözüm olarak karşımıza çıkan, hem şirket içi çalışanlara hem outsource proje bazlı firmalar ile şirket iletişimin daha güçlü kılınacağı sürece yönelik yapılabilecekleri kısaca sıralayacak olursak;

 

Talep Yönetimi

Şirket bünyesinde herhangi bir talep açılmak istendiği takdirde IT birimine iletilecek olan taleplerin yönetiminin sağlandığı bir mekanizmadır. Talep yönetimi ile hizmet düzeyi anlaşmasını termin süreleri ile beraber tutmak mümkündür. Ayrıca yönetici ve çalışan arasında bir onay mekanizması kurmak hayli kolay olup, iş akışına katkısı oldukça önemlidir.

 

Talep belgesi;

*SAP Fiori ekranıdır. 

 

Görev Yönetimi

IT birimine iletilmiş olan talepler doğrultusunda dikkate alınacak talebe istinaden yaratılabilecek olup şirket çalışanına görev tayininin sağlandığı bir belge yönetimidir. Görevin gerekli ayrıntıları, tahmini ve olması gereken terminlerin tutulabildiği bu sistem, mobil telefondan ve tabletten gerekli olan tüm bilgilerin girilebilmesi mümkün olup, çalışanın esnekliğini arttırabilecek bir uygulamadır.

*SAP Fiori ekranıdır. 

 

Aktivite Yönetimi

Çalışana atanmış görevin, çalışan tarafından ne kadar sürede neler yaptığına dair bilgilerin tutulduğu belge yönetimidir. Aktivitenin ayrıntısı ve terminleri, lokasyon bilgisi dahilinde mobil telefon ya da tabletlerden rahatlıkla girilebilir. Onay mekanizmasını buradan yürütmek de mümkündür.

*SAP Fiori ekranıdır.

 
Old blogs
  • 07.08.2018 SAP Customer Experience (CX) Nedir?

    Customer Experience, SAP’nin aslında içerisinde C/4 HANA’nın da bulunduğu yeni CRM yaklaşımıdır diyebiliriz. C/4 HANA’nın çıkışından biraz bahsetmek lazım. CRM, klasik yaklaşımda bilindiği üzere satış, servis, pazarlama ve raporlama imkanları sunuyordu ve

  • 06.07.2018 SAP C/4HANA, CX (Customer Experience) Nedir?

    SAP CX Nedir? SAP’nin yeni stratejisi olan C/4HANA, CX yani Customer Experience hakkında detay bilgi için bize ulaşabilirsiniz!

  • 24.04.2018 CRM pazarın en büyüğü oldu!

    2017 yılı sonunda pazarın lideri olan “Veri Tabanı Yönetim Sistemi” büyüklüğünü geçerek rekora giden CRM, yazılım pazarının en büyüğü oldu. Pazarın en büyüğü olan CRM büyüme oranı ile de diğer çözümleri geride bıraktı.

  • 16.04.2018 Hybris Marketing Genel Bakış

    Çevrim içi reklamlar, e-posta bültenleri, e-posta formları hazırlamak ve müşterilerimizle paylaşmak oldukça önemli. Artık günümüzde birçok ürün ve/veya hizmet sağlayıcı neredeyse standart olarak bu reklamları yapmakta ve hedef kitlesini oluşturmaya çalışma

  • 11.04.2018 Dijital Ekonomi, Dijital CRM Nedir?

    Teknolojik gelişmeler ve yenilikler yaşam alanlarındaki ekonomik ve sosyal yerini derinleştirirken, ekonomi modelini de köklü bir şekilde değiştirmektedir. 1900’lü yıllarda etkin olan Endüstriyel Ekonomi modeli, 1950’li yıllar itibariyle yerini Tüketim

  • 09.04.2018 SAP, Callidus’u satın aldı!

    Satış Performansı Yönetimi ve Konfigürasyon-Fiyat-Teklif (CPQ) uygulamaları ile öne çıkan Callidus Software, SAP tarafından satın alındı. SAP Hybris Cloud ürün ailesine katılacak olan Callidus ürünleri ile daha da güçlenecek olan Hybris aşağıdaki çözüml

  • 04.04.2018 SAP S4CRM Nedir?

    SAP S/4HANA dönüşümü ile birlikte efsane CRM geri döndü! S4CRM ile tanışma zamanı! SAP daha önce hazırlığını yaptığı CRM dönüşümü projesi ile ilgili ürünleşme safhasındaki ilk adımı atarak Mart ayında “SAP S/4HANA for Customer Management 1.0” sürümünü

  • 23.02.2018 İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projesi

    İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projemiz başarıyla canlıda! Projede perakende ve bayi satış, pazarlama ve garanti süreçlerinin yanı sıra çağrı merkezi entegrasyonu yaptık.

  • 20.02.2018 Gigya ile Mükemmel Zamanlama, Yeni Nesil Müşteri İlişkileri

    SAP, sektörün önde gelen araştırma raporlarında en güvenli müşteri profilleme platformu çıkan Gigya’yı satın aldı. Müşteri ile şeffaf bir ilişki kurulmasına olanak sağlayan Gigya ile geleceğin müşteri ilişkileri yeniden tasarlanıyor. Müşteri ile rahatsız e

  • 29.12.2017 Eczacıbaşı Yapı Grubu’na Regna’yı Sorduk

    Eczacıbaşı Yapı Grubu IT Yöneticisi Önder Evin’e Regna’yı sorduk. Hazırladığımız video için tıklayın. *Önder Evin’e sorularımızı cevapladığı ve iş ortaklığı için teşekkür ederiz.