Author: Regna Editör
22.07.2016

EWE Elektrik SAP CRM & Çağrı Merkezi Projesi

EWE Elektrik ve Regna Danışmanlık SAP CRM & Çağrı Merkezi projesini canlıya aldı.

 

EWE Elektrik, Regna danışmanlığında SAP CRM & Çağrı Merkezi entegrasyonu çalışmasını tamamladı. 444 7 393 numaralı çağrı merkezi numarasına ulaşan müşterilerinin öneri, şikâyet, bilgilendirme gibi hizmet taleplerine daha etkin ve kısa süreli müdahale imkânı sağlandı.

 

444 7 393 numaralı çağrı merkezini arayan müşterilerin belirlenen kurallara göre kendi müşteri temsilcilerine bağlanmaları sağlandı. Bu görüşmelerde müşteri temsilcilerinin öneri, şikâyet, talep, bilgilendirme ve teşekkür olan 5 hizmet talebinden birisinin zorunlu seçimine yönlendiren ekranlar tasarlandı. Müşteri temsilcisinin gelen çağrıyı zorunlu olarak kategorize etmesi, raporlama esnasında daha tutarlı sonuç alınmasına imkân sağladı.

 

Müşteriler Gruplandırıldı

SAP CRM & Çağrı Merkezi Entegrasyon Projesi kapsamında müşteri segmentasyonu yapılarak EWE Elektrik müşterileri, Teklif Müşterisi, Takip Müşterisi ve Sözleşme Müşterisi olarak ilişkilerine göre gruplandırıldı. Bu projeye özel, sayaç sayısı, yıllık tüketim miktarı gibi nitelikler kullanılarak, gruplandırmanın kalitesi arttırıldı. Kategorilere ayrılan müşteriler ve müşteri gruplarına özel ilişki kurularak iletişimin daha nitelikli olması sağlandı.

 

Sisteme Toplu Aktarım İmkânı Sağlandı

Yüksek sayıdaki sözleşme ve muhatap bilgisinin 3. Parti yazılımlardan toplu aktarım yoluyla sisteme aktarılmasına olanak sağlayan altyapı hizmeti kuruldu. Yeni eklenecek toplu sözleşme ve muhatap bilgisinin bu altyapı sayesinde bir seferde ve hatasız şekilde yapılmasına imkân sağlandı.

 

SAP CRM & Çağrı Merkezi Entegrasyonu EWE Elektrik’e Ne Sağladı?

  • Gelen çağrı esnasında müşteri temsilcisinin müşteriyi tanıyarak karşılaması ve müşterinin abonelik bilgilerinin hazır olarak yer aldığı ekranlarla hizmet verilmesi sağlanarak müşteri memnuniyetini arttırdı.
  • Yıllık tüketim maliyete göre sınıflandırılan ve A sınıfı olan özel müşterilere atanan müşteri temsilcilerin bu müşterileri özel olarak karşılaması sağlanarak müşterinin Ewe Elektrik’e sadakatinin artırılması
  • 5 farklı ana kategoride alınan hizmet talepleri çağrı esnasında müşteri temsilcilerinin veri girişini kolaylaştırarak raporlama esnasında hataların en aza indirgenmesini sağladı.
  • Toplu aktarım sayesinde sözleşme ve muhatap bilgileri tek seferde aktarılması sayesinde iş yükü azaltıldı. Ayrıca aktarım esnasında oluşan hatalar en aza indirgendi.

Proje detaylarını öğrenmek ve Regna danışmanlığı ile tanışmak için iletişim bilgilerimizden bize ulaşabilirsiniz.

 
Old blogs
  • 07.08.2018 SAP Customer Experience (CX) Nedir?

    Customer Experience, SAP’nin aslında içerisinde C/4 HANA’nın da bulunduğu yeni CRM yaklaşımıdır diyebiliriz. C/4 HANA’nın çıkışından biraz bahsetmek lazım. CRM, klasik yaklaşımda bilindiği üzere satış, servis, pazarlama ve raporlama imkanları sunuyordu ve

  • 06.07.2018 SAP C/4HANA, CX (Customer Experience) Nedir?

    SAP CX Nedir? SAP’nin yeni stratejisi olan C/4HANA, CX yani Customer Experience hakkında detay bilgi için bize ulaşabilirsiniz!

  • 24.04.2018 CRM pazarın en büyüğü oldu!

    2017 yılı sonunda pazarın lideri olan “Veri Tabanı Yönetim Sistemi” büyüklüğünü geçerek rekora giden CRM, yazılım pazarının en büyüğü oldu. Pazarın en büyüğü olan CRM büyüme oranı ile de diğer çözümleri geride bıraktı.

  • 16.04.2018 Hybris Marketing Genel Bakış

    Çevrim içi reklamlar, e-posta bültenleri, e-posta formları hazırlamak ve müşterilerimizle paylaşmak oldukça önemli. Artık günümüzde birçok ürün ve/veya hizmet sağlayıcı neredeyse standart olarak bu reklamları yapmakta ve hedef kitlesini oluşturmaya çalışma

  • 11.04.2018 Dijital Ekonomi, Dijital CRM Nedir?

    Teknolojik gelişmeler ve yenilikler yaşam alanlarındaki ekonomik ve sosyal yerini derinleştirirken, ekonomi modelini de köklü bir şekilde değiştirmektedir. 1900’lü yıllarda etkin olan Endüstriyel Ekonomi modeli, 1950’li yıllar itibariyle yerini Tüketim

  • 09.04.2018 SAP, Callidus’u satın aldı!

    Satış Performansı Yönetimi ve Konfigürasyon-Fiyat-Teklif (CPQ) uygulamaları ile öne çıkan Callidus Software, SAP tarafından satın alındı. SAP Hybris Cloud ürün ailesine katılacak olan Callidus ürünleri ile daha da güçlenecek olan Hybris aşağıdaki çözüml

  • 04.04.2018 SAP S4CRM Nedir?

    SAP S/4HANA dönüşümü ile birlikte efsane CRM geri döndü! S4CRM ile tanışma zamanı! SAP daha önce hazırlığını yaptığı CRM dönüşümü projesi ile ilgili ürünleşme safhasındaki ilk adımı atarak Mart ayında “SAP S/4HANA for Customer Management 1.0” sürümünü

  • 23.02.2018 İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projesi

    İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projemiz başarıyla canlıda! Projede perakende ve bayi satış, pazarlama ve garanti süreçlerinin yanı sıra çağrı merkezi entegrasyonu yaptık.

  • 20.02.2018 Gigya ile Mükemmel Zamanlama, Yeni Nesil Müşteri İlişkileri

    SAP, sektörün önde gelen araştırma raporlarında en güvenli müşteri profilleme platformu çıkan Gigya’yı satın aldı. Müşteri ile şeffaf bir ilişki kurulmasına olanak sağlayan Gigya ile geleceğin müşteri ilişkileri yeniden tasarlanıyor. Müşteri ile rahatsız e

  • 29.12.2017 Eczacıbaşı Yapı Grubu’na Regna’yı Sorduk

    Eczacıbaşı Yapı Grubu IT Yöneticisi Önder Evin’e Regna’yı sorduk. Hazırladığımız video için tıklayın. *Önder Evin’e sorularımızı cevapladığı ve iş ortaklığı için teşekkür ederiz.