Author: Regna Editör
16.04.2018

Hybris Marketing Genel Bakış

Çevrim içi reklamlar, e-posta bültenleri, e-posta formları hazırlamak ve müşterilerimizle paylaşmak oldukça önemli. Artık günümüzde birçok ürün ve/veya hizmet sağlayıcı neredeyse standart olarak bu reklamları yapmakta ve hedef kitlesini oluşturmaya çalışmaktadır.

 

Peki yeterince verimli mi?

 

Araştırmalar gösteriyorki çevrim içi reklemların yalnızca %0,06’sı amacına ulaşıyor, bir başka değişle %99,94’ü amacına ulaşmıyor.

 

Bir diğer araştırma sonucunda ise pazarlama amacıyla yollanan e-postaların sadece %3,57’si tıklanıyor toplamda ise dijital kanallardan alınan cevap oranı yalnıca %0,62.

Neden bu kadar verimsiz?

 

  • Kurumların yalnızca %16’sı müşterilerinin ne istediği anlayabiliyor ve anlık olarak cevap verebiliyor
  • %80’i müşterinileri yeterince tanımıyor
  • Kurumların yalnızca %28’i kişiselleştirilmiş içerikle e-post abülteni yollayabiliyor

Daha etkin ve efektif pazarlama yapabilmek için daha etkin ve hızlı çözümlere ihtiyaç duyulmaktadır. SAP HANA altyapısıyla anlık sonuçlar ve kararlar vererek otonom hale getirebileceğiniz pazarlama deneyimini elde edebilirsiniz.

 

SAP Hybris Marketing Nedir?

Hybris Marketing uçtan uca pazarlama süreçleri çözümünü barındırır.

Hybris Marketing çözüm mimarisini aşağıda görebilirsiniz.

Hybris Marketing Kurulum Seçenekleri Nelerdir?

  • On Premise: Kendi sunucunuz üzerinde yapılandırdığınız bir modeldir. Bu model için sunucu barındırmanız veya sunucu barındıran kurumlarla çalışmanız gerekir
  • Private Cloud: Yalnızca size özel bir alanda bulut tabanlı kurulum ile çalışan modeldir. On Premise versiyondan tek farkı bulut tabanlı olmasıdır. Sunucu maliyeti olmaması sebebiyle On Premise yönteme göre maliyet avantajı sağlamaktadır
  • Public Cloud: Tamamen bulut teknolojisinin kullanıldığı çözümdür. Verileriniz tamamen size özeldir ve şifrelenir. Sizden başka kimse erişemez. Private Cloud yönteme göre maliyet avantajı barındırır.

Neden Hybris Marketing?

  • Uçtan uca pazarlama süreçlerini yönetebileceğiniz fonksiyonel çeşitlilik barındırır
  • SAP’nin tüm ürünleri ile tam entegre çalışabilir
  • Açık mimarisi sayesinde SAP olmayan çözümler ile sorunsuz entegrasyon platformları sunar
  • Büyük veri setleri ile çalışabilir (IoT verileri, Sosyal Medya verileri vb.)
  • Sosyal medya platformları ile hazır entegre yapısı ile sunulur
  • Genişleyebilen yapısı sayesinde küçük firmalardan büyük firmalara kadar, tüm kurumlara hizmet verebilir

 

 

Old blogs
  • 07.08.2018 SAP Customer Experience (CX) Nedir?

    Customer Experience, SAP’nin aslında içerisinde C/4 HANA’nın da bulunduğu yeni CRM yaklaşımıdır diyebiliriz. C/4 HANA’nın çıkışından biraz bahsetmek lazım. CRM, klasik yaklaşımda bilindiği üzere satış, servis, pazarlama ve raporlama imkanları sunuyordu ve

  • 06.07.2018 SAP C/4HANA, CX (Customer Experience) Nedir?

    SAP CX Nedir? SAP’nin yeni stratejisi olan C/4HANA, CX yani Customer Experience hakkında detay bilgi için bize ulaşabilirsiniz!

  • 24.04.2018 CRM pazarın en büyüğü oldu!

    2017 yılı sonunda pazarın lideri olan “Veri Tabanı Yönetim Sistemi” büyüklüğünü geçerek rekora giden CRM, yazılım pazarının en büyüğü oldu. Pazarın en büyüğü olan CRM büyüme oranı ile de diğer çözümleri geride bıraktı.

  • 16.04.2018 Hybris Marketing Genel Bakış

    Çevrim içi reklamlar, e-posta bültenleri, e-posta formları hazırlamak ve müşterilerimizle paylaşmak oldukça önemli. Artık günümüzde birçok ürün ve/veya hizmet sağlayıcı neredeyse standart olarak bu reklamları yapmakta ve hedef kitlesini oluşturmaya çalışma

  • 11.04.2018 Dijital Ekonomi, Dijital CRM Nedir?

    Teknolojik gelişmeler ve yenilikler yaşam alanlarındaki ekonomik ve sosyal yerini derinleştirirken, ekonomi modelini de köklü bir şekilde değiştirmektedir. 1900’lü yıllarda etkin olan Endüstriyel Ekonomi modeli, 1950’li yıllar itibariyle yerini Tüketim

  • 09.04.2018 SAP, Callidus’u satın aldı!

    Satış Performansı Yönetimi ve Konfigürasyon-Fiyat-Teklif (CPQ) uygulamaları ile öne çıkan Callidus Software, SAP tarafından satın alındı. SAP Hybris Cloud ürün ailesine katılacak olan Callidus ürünleri ile daha da güçlenecek olan Hybris aşağıdaki çözüml

  • 04.04.2018 SAP S4CRM Nedir?

    SAP S/4HANA dönüşümü ile birlikte efsane CRM geri döndü! S4CRM ile tanışma zamanı! SAP daha önce hazırlığını yaptığı CRM dönüşümü projesi ile ilgili ürünleşme safhasındaki ilk adımı atarak Mart ayında “SAP S/4HANA for Customer Management 1.0” sürümünü

  • 23.02.2018 İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projesi

    İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projemiz başarıyla canlıda! Projede perakende ve bayi satış, pazarlama ve garanti süreçlerinin yanı sıra çağrı merkezi entegrasyonu yaptık.

  • 20.02.2018 Gigya ile Mükemmel Zamanlama, Yeni Nesil Müşteri İlişkileri

    SAP, sektörün önde gelen araştırma raporlarında en güvenli müşteri profilleme platformu çıkan Gigya’yı satın aldı. Müşteri ile şeffaf bir ilişki kurulmasına olanak sağlayan Gigya ile geleceğin müşteri ilişkileri yeniden tasarlanıyor. Müşteri ile rahatsız e

  • 29.12.2017 Eczacıbaşı Yapı Grubu’na Regna’yı Sorduk

    Eczacıbaşı Yapı Grubu IT Yöneticisi Önder Evin’e Regna’yı sorduk. Hazırladığımız video için tıklayın. *Önder Evin’e sorularımızı cevapladığı ve iş ortaklığı için teşekkür ederiz.