Author: Regna Editör
13.06.2016

İntema Yaşam SAP CRM & SAP ERP Projesi

İntema Yaşam SAP CRM & SAP ERP Projesi Regna danışmanlığında başarıyla canlıya alındı.

 

Eczacıbaşı, Yapı Grubu bünyesinde “İntema Yaşam Ev ve Mutfak Ürünleri Pazarlama” ünvanına sahip yeni bir şirket kurdu. Kurulan yeni şirket için mevcut sistem üzerinde yapılan düzenlemeler canlı kullanıma alındı.

 

İntema Yaşam SAP CRM & ERP Projesi ile neler yapıldı?

  • Bayi toptan & toplu iş satış süreçleri
  • İntema Yaşam Mutfak mağaza perakende ve toptan satış süreçleri
  • İntema Mağaza Perakende ve Toptan Satış Süreçleri (İntema–İntema Yaşam şirketler arası satış süreci)
  • İthalat süreci
  • Reklamasyon süreci
  • Varyant konfigürasyonu
  • IMOS programında yapılan çizimler için .txt formatında sipariş aktarımı
  • Tedarikçiden satın alma
  • Sevkiyat & faturalama süreci
  • Toplu işler teklif yönetimi
  • Finans süreçleri
  • Raporlama

Proje İntema Yaşam’a Neler Sağladı?

  • Mimarlar mutfak çizimlerini ve teklif süreçlerini IMO programı üzerinde gerçekleştirmektedir. Teklif netleşip siparişe dönmesi gerektiği noktada, .txt formatında bir dosya oluşturularak otomatik SAP ERP sistemine aktarılmaktadır. Aktarım esnasında ürün varyantları otomatik belirlenmektedir.
  • Sipariş, SAP ERP sisteminde onaylandığında, tedarikçiye otomatik satın alma belgesi oluşmaktadır ve satış belgesi ile satın alma belgesi eşleştirilerek, sipariş bazında takip sağlanmıştır. Takip için detaylı raporlar geliştirilmiştir.
  • İntema mağazaları da mutfak satışlarına devam ettiği için, İntema üzerinden yapılan satışlarda İntema-İntema Yaşam arasında intercompany sürecitasarlanmıştır.
  • Toplu işler teklif ve iskonto yönetimi SAP CRM sistemi üzerinde konumlandırılarak yönetilmiştir.
  • Eski siparişler yeni şirket üzerine aktarılarak, şirketin hayatına kaldığı noktadan devam etmesi sağlanmıştır.
  • İthalat ve reklamasyon süreçlerinin sistem üzerinden takibi sağlanmıştır.

İntema Yaşam Hakkında

“İntema Yaşam Ev ve Mutfak Ürünleri Pazarlama Sanayi ve Ticaret A.Ş.” unvanı ile kurulan şirket, esas olarak her türlü ev ve mutfak ürününün, mobilya ve mutfak malzemelerinin üretimi, alınıp satılması, dağıtımı ve pazarlanması faaliyetlerini gerçekleştirmektedir.

Old blogs
  • 07.08.2018 SAP Customer Experience (CX) Nedir?

    Customer Experience, SAP’nin aslında içerisinde C/4 HANA’nın da bulunduğu yeni CRM yaklaşımıdır diyebiliriz. C/4 HANA’nın çıkışından biraz bahsetmek lazım. CRM, klasik yaklaşımda bilindiği üzere satış, servis, pazarlama ve raporlama imkanları sunuyordu ve

  • 06.07.2018 SAP C/4HANA, CX (Customer Experience) Nedir?

    SAP CX Nedir? SAP’nin yeni stratejisi olan C/4HANA, CX yani Customer Experience hakkında detay bilgi için bize ulaşabilirsiniz!

  • 24.04.2018 CRM pazarın en büyüğü oldu!

    2017 yılı sonunda pazarın lideri olan “Veri Tabanı Yönetim Sistemi” büyüklüğünü geçerek rekora giden CRM, yazılım pazarının en büyüğü oldu. Pazarın en büyüğü olan CRM büyüme oranı ile de diğer çözümleri geride bıraktı.

  • 16.04.2018 Hybris Marketing Genel Bakış

    Çevrim içi reklamlar, e-posta bültenleri, e-posta formları hazırlamak ve müşterilerimizle paylaşmak oldukça önemli. Artık günümüzde birçok ürün ve/veya hizmet sağlayıcı neredeyse standart olarak bu reklamları yapmakta ve hedef kitlesini oluşturmaya çalışma

  • 11.04.2018 Dijital Ekonomi, Dijital CRM Nedir?

    Teknolojik gelişmeler ve yenilikler yaşam alanlarındaki ekonomik ve sosyal yerini derinleştirirken, ekonomi modelini de köklü bir şekilde değiştirmektedir. 1900’lü yıllarda etkin olan Endüstriyel Ekonomi modeli, 1950’li yıllar itibariyle yerini Tüketim

  • 09.04.2018 SAP, Callidus’u satın aldı!

    Satış Performansı Yönetimi ve Konfigürasyon-Fiyat-Teklif (CPQ) uygulamaları ile öne çıkan Callidus Software, SAP tarafından satın alındı. SAP Hybris Cloud ürün ailesine katılacak olan Callidus ürünleri ile daha da güçlenecek olan Hybris aşağıdaki çözüml

  • 04.04.2018 SAP S4CRM Nedir?

    SAP S/4HANA dönüşümü ile birlikte efsane CRM geri döndü! S4CRM ile tanışma zamanı! SAP daha önce hazırlığını yaptığı CRM dönüşümü projesi ile ilgili ürünleşme safhasındaki ilk adımı atarak Mart ayında “SAP S/4HANA for Customer Management 1.0” sürümünü

  • 23.02.2018 İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projesi

    İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projemiz başarıyla canlıda! Projede perakende ve bayi satış, pazarlama ve garanti süreçlerinin yanı sıra çağrı merkezi entegrasyonu yaptık.

  • 20.02.2018 Gigya ile Mükemmel Zamanlama, Yeni Nesil Müşteri İlişkileri

    SAP, sektörün önde gelen araştırma raporlarında en güvenli müşteri profilleme platformu çıkan Gigya’yı satın aldı. Müşteri ile şeffaf bir ilişki kurulmasına olanak sağlayan Gigya ile geleceğin müşteri ilişkileri yeniden tasarlanıyor. Müşteri ile rahatsız e

  • 29.12.2017 Eczacıbaşı Yapı Grubu’na Regna’yı Sorduk

    Eczacıbaşı Yapı Grubu IT Yöneticisi Önder Evin’e Regna’yı sorduk. Hazırladığımız video için tıklayın. *Önder Evin’e sorularımızı cevapladığı ve iş ortaklığı için teşekkür ederiz.