Author: Regna Editör
09.02.2016

Neden Cloud?

Cloud Computing (Bulut Bilişim) Nedir?

Kurumların veya bireylerin uygulamalarının sanal bir sunucuda depolanması ve İnternet’e bağlı olduğunda bu uygulamalara, dolayısıyla da verilerine ulaşımını sağlayan hizmetler bütünüdür.

 

Cloud Ürünlerin Avantajı Nelerdir?

  • 7/24 destek
  • Otomatik versiyon yükseltme
  • Kolay implementasyon
  • Cihaz ve lokasyon bağımsız
  • Çevre Dostu
  • Hazır felaket senaryoları
  • Güvenilir ve ölçümlenebilir
  • Güvenli saklama
  • Düşük sahip olma maliyeti
  • Sıfır IT bakım ücreti

SAP C4C Nedir?

SAP’nin Hybris ürün ailesi içinde yer alan C4C (Cloud for Customer) bulut bilişim üzerinde CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) hizmeti verir. Satış ve satış sonrası hizmetler (SSH) araçlarıyla hizmet veren SAP C4C uçtan uca müşteri ilişkileri deneyimi sağlar.

 

Yakalanan yeni fırsattan (duyumdan) sözleşme aşamasına kadar tüm süreçlerinizde sizinle birlikte olur. Kolay kullanımı ve şık tasarımı ile kullanım isteği ve deneyimini artırır. PC’nin yanı sıra tüm mobil cihazlarla da uyumludur. Platform ve işletim sistemi bağımsız çalışması sayesinde ek yatırım maliyetine neden olmaz. İçinde Türkçe’nin de olduğu 20’nin üzerinde dili destekler.

 

Siz de SAP C4C hakkında daha fazla bilgi edinmek için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 
Old blogs
  • 07.08.2018 SAP Customer Experience (CX) Nedir?

    Customer Experience, SAP’nin aslında içerisinde C/4 HANA’nın da bulunduğu yeni CRM yaklaşımıdır diyebiliriz. C/4 HANA’nın çıkışından biraz bahsetmek lazım. CRM, klasik yaklaşımda bilindiği üzere satış, servis, pazarlama ve raporlama imkanları sunuyordu ve

  • 06.07.2018 SAP C/4HANA, CX (Customer Experience) Nedir?

    SAP CX Nedir? SAP’nin yeni stratejisi olan C/4HANA, CX yani Customer Experience hakkında detay bilgi için bize ulaşabilirsiniz!

  • 24.04.2018 CRM pazarın en büyüğü oldu!

    2017 yılı sonunda pazarın lideri olan “Veri Tabanı Yönetim Sistemi” büyüklüğünü geçerek rekora giden CRM, yazılım pazarının en büyüğü oldu. Pazarın en büyüğü olan CRM büyüme oranı ile de diğer çözümleri geride bıraktı.

  • 16.04.2018 Hybris Marketing Genel Bakış

    Çevrim içi reklamlar, e-posta bültenleri, e-posta formları hazırlamak ve müşterilerimizle paylaşmak oldukça önemli. Artık günümüzde birçok ürün ve/veya hizmet sağlayıcı neredeyse standart olarak bu reklamları yapmakta ve hedef kitlesini oluşturmaya çalışma

  • 11.04.2018 Dijital Ekonomi, Dijital CRM Nedir?

    Teknolojik gelişmeler ve yenilikler yaşam alanlarındaki ekonomik ve sosyal yerini derinleştirirken, ekonomi modelini de köklü bir şekilde değiştirmektedir. 1900’lü yıllarda etkin olan Endüstriyel Ekonomi modeli, 1950’li yıllar itibariyle yerini Tüketim

  • 09.04.2018 SAP, Callidus’u satın aldı!

    Satış Performansı Yönetimi ve Konfigürasyon-Fiyat-Teklif (CPQ) uygulamaları ile öne çıkan Callidus Software, SAP tarafından satın alındı. SAP Hybris Cloud ürün ailesine katılacak olan Callidus ürünleri ile daha da güçlenecek olan Hybris aşağıdaki çözüml

  • 04.04.2018 SAP S4CRM Nedir?

    SAP S/4HANA dönüşümü ile birlikte efsane CRM geri döndü! S4CRM ile tanışma zamanı! SAP daha önce hazırlığını yaptığı CRM dönüşümü projesi ile ilgili ürünleşme safhasındaki ilk adımı atarak Mart ayında “SAP S/4HANA for Customer Management 1.0” sürümünü

  • 23.02.2018 İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projesi

    İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projemiz başarıyla canlıda! Projede perakende ve bayi satış, pazarlama ve garanti süreçlerinin yanı sıra çağrı merkezi entegrasyonu yaptık.

  • 20.02.2018 Gigya ile Mükemmel Zamanlama, Yeni Nesil Müşteri İlişkileri

    SAP, sektörün önde gelen araştırma raporlarında en güvenli müşteri profilleme platformu çıkan Gigya’yı satın aldı. Müşteri ile şeffaf bir ilişki kurulmasına olanak sağlayan Gigya ile geleceğin müşteri ilişkileri yeniden tasarlanıyor. Müşteri ile rahatsız e

  • 29.12.2017 Eczacıbaşı Yapı Grubu’na Regna’yı Sorduk

    Eczacıbaşı Yapı Grubu IT Yöneticisi Önder Evin’e Regna’yı sorduk. Hazırladığımız video için tıklayın. *Önder Evin’e sorularımızı cevapladığı ve iş ortaklığı için teşekkür ederiz.