Author: Regna Editör
24.05.2017

Regna Çevrim Dışı Saha Değerlendirme Formu

Regna’nın düşük maliyetli, tam entegre ve etkin çözümlerinden birisi olan Regna Adobe Çevrim Dışı Saha Değerlendirme Formu, Adobe Interactive Form üzerinde oluşturulmuştur.

 

Form Ne İşe Yarar?

SAP CRM ile entegre çalışan Regna Çevrim Dışı Saha Değerlendirme Formu, satış temsilcisinin her türlü mobil cihaz üzerinde açılan Interactive PDF üzerinde haftalık bayi / saha ziyaret notlarını eklediği, verinin cihazda kaydolduğu ve Internet’e bağlandığında otomatik olarak verinin SAP CRM sistemine aktarıldığı çözümdür.

 

Form Nasıl Doldurulur?

Form üzerinde satış temsilcisi haftalık aktivite raporunu, haftasını seçerek formu doldurmaya bağlamaktadır. Satış temsilcisi ve bölge müdürünün ismi otomatik gelmektedir.

 

Satış temsilcisi, hafta boyunca yaptığı bayi ziyaretlerini bayi adını, bayinin aktif bayi, rakip bayi, potansiyel bayi seçeneklerinden birini seçerek durumunu, bayinin firmanın hangi ürününe hizmet verdiği ve belirlenen karakter sayısında ziyaret notunu girebilmektedir. Bayi bilgisinin hali hazırda sistemde olmaması durumunda CRM butonu ile CRM sistemine geçiş yapılabilmekte ve yeni bayi bilgisi girilmektedir.

 

Satış temsilcisi rakip aktivite notlarına bölge, fiyat, iskonto, vs bazında sisteme girebilmektedir.

 

Haftanın saha değerlendirmesini bölge bazında genel bilgileri sisteme girebilmektedir.

 

Regna Çevrim Dışı Saha Değerlendirme Formunda metin halinde değerlendirme notları girilebildiği gibi, çoktan seçmeli seçenekler ile not eklenirken yapılan hatalar en aza indirgenme hedeflenmiştir.

 

Formun hazırlanmasının akabinde EMAIL butonuna basılarak daha önce sistemde tanımlanan eposta adresine (CRM@regna.com.tr  gibi) Saha Değerlendirme Formu başlıklı bir eposta atılması ve aynı anda otomatik olarak bu bilgilerin SAP CRM sistemine aktarılması sağlanmıştır. Böylelikle iş yükü azaltılmış, hata riski en aza indirgenmiştir.

 

Saha Değerlendirme Formu verisi çevrim dışı ortamda girilebilmektedir. İnternet’e bağlanıldığı anda çevrim içi olarak SAP CRM sistemine veri girişi aktarılır.

 

Avantajları

  • Satış Temsilcisi ve Bölge Müdürünün iş yükü azaltılmıştır.
  • SAP CRM sistemine otomatik olarak akan veri sayesinde hata riski en aza indirgenmiştir.
  • Verinin otomatik akması ile veri kaybı önlenmiştir.
  • Raporlama için uygun veri sağlanmıştır.
  • Mobil cihazlardan her ortamdan veri girişi sağlanmıştır.

Regna Çevrim Dışı Saha Değerlendirme Formu detaylı bilgi için bize ulaşın.

 
Old blogs
  • 07.08.2018 SAP Customer Experience (CX) Nedir?

    Customer Experience, SAP’nin aslında içerisinde C/4 HANA’nın da bulunduğu yeni CRM yaklaşımıdır diyebiliriz. C/4 HANA’nın çıkışından biraz bahsetmek lazım. CRM, klasik yaklaşımda bilindiği üzere satış, servis, pazarlama ve raporlama imkanları sunuyordu ve

  • 06.07.2018 SAP C/4HANA, CX (Customer Experience) Nedir?

    SAP CX Nedir? SAP’nin yeni stratejisi olan C/4HANA, CX yani Customer Experience hakkında detay bilgi için bize ulaşabilirsiniz!

  • 24.04.2018 CRM pazarın en büyüğü oldu!

    2017 yılı sonunda pazarın lideri olan “Veri Tabanı Yönetim Sistemi” büyüklüğünü geçerek rekora giden CRM, yazılım pazarının en büyüğü oldu. Pazarın en büyüğü olan CRM büyüme oranı ile de diğer çözümleri geride bıraktı.

  • 16.04.2018 Hybris Marketing Genel Bakış

    Çevrim içi reklamlar, e-posta bültenleri, e-posta formları hazırlamak ve müşterilerimizle paylaşmak oldukça önemli. Artık günümüzde birçok ürün ve/veya hizmet sağlayıcı neredeyse standart olarak bu reklamları yapmakta ve hedef kitlesini oluşturmaya çalışma

  • 11.04.2018 Dijital Ekonomi, Dijital CRM Nedir?

    Teknolojik gelişmeler ve yenilikler yaşam alanlarındaki ekonomik ve sosyal yerini derinleştirirken, ekonomi modelini de köklü bir şekilde değiştirmektedir. 1900’lü yıllarda etkin olan Endüstriyel Ekonomi modeli, 1950’li yıllar itibariyle yerini Tüketim

  • 09.04.2018 SAP, Callidus’u satın aldı!

    Satış Performansı Yönetimi ve Konfigürasyon-Fiyat-Teklif (CPQ) uygulamaları ile öne çıkan Callidus Software, SAP tarafından satın alındı. SAP Hybris Cloud ürün ailesine katılacak olan Callidus ürünleri ile daha da güçlenecek olan Hybris aşağıdaki çözüml

  • 04.04.2018 SAP S4CRM Nedir?

    SAP S/4HANA dönüşümü ile birlikte efsane CRM geri döndü! S4CRM ile tanışma zamanı! SAP daha önce hazırlığını yaptığı CRM dönüşümü projesi ile ilgili ürünleşme safhasındaki ilk adımı atarak Mart ayında “SAP S/4HANA for Customer Management 1.0” sürümünü

  • 23.02.2018 İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projesi

    İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projemiz başarıyla canlıda! Projede perakende ve bayi satış, pazarlama ve garanti süreçlerinin yanı sıra çağrı merkezi entegrasyonu yaptık.

  • 20.02.2018 Gigya ile Mükemmel Zamanlama, Yeni Nesil Müşteri İlişkileri

    SAP, sektörün önde gelen araştırma raporlarında en güvenli müşteri profilleme platformu çıkan Gigya’yı satın aldı. Müşteri ile şeffaf bir ilişki kurulmasına olanak sağlayan Gigya ile geleceğin müşteri ilişkileri yeniden tasarlanıyor. Müşteri ile rahatsız e

  • 29.12.2017 Eczacıbaşı Yapı Grubu’na Regna’yı Sorduk

    Eczacıbaşı Yapı Grubu IT Yöneticisi Önder Evin’e Regna’yı sorduk. Hazırladığımız video için tıklayın. *Önder Evin’e sorularımızı cevapladığı ve iş ortaklığı için teşekkür ederiz.