Author: Regna Editör
15.11.2016

Regna Danışmanlık Hakkında

Regna Danışmanlık, SAP Danışmanlık hizmeti veren partner bir firmadır.

 

Regna Danışmanlık, ulusal ve uluslararası alanda farklı sektörlerde gerçekleştirdikleri çözümlerle müşterilerine iş süreçlerini daha etkin yönetmesini, karar alma sürelerini kısaltarak rekabetçi olmalarını sağlayan çözümler üretmektedir. Regna ekibi, üniversite, inşaat, perakende, enerji,vb sektörlerde oluşturduğu deneyim ile kısa süreli implementasyon olanağı sağlamaktadır.

 

İş Tanımı

Firmamızın yurt içi ve yurt dışı projelerinde görev almak üzere SAP CRM, SAP C4C, SAP Hybris Marketing ve SAP Hybris Commerce ve SAP ürünleri arası entegrasyon projelerinden sorumlu ekibin bir parçası olacak deneyimli SAP CRM uygulama danışmanları aramaktayız.

 

Genel Nitelikler

  • SAP CRM Satış, Pazarlama ve Servis modüllerine hakim
  • Tercihen SAP CEC teknolojileri konusunda bilgi sahibi
  • SAP CRM Danışmanlığı konusunda en az 3 yıl tecrübeli
  • Analitik düşünme yeteneğine sahip, problem çözme konusunda yetenekli, sonuç ve çözüm odaklı
  • Iyi derecede İngilizce bilgisi olan
  • Takım çalışmasına önem veren
  • İletişim ve koordinasyon yeteneği kuvvetli
  • Erkek adaylar için askerlikle ilişiği olmayan

İletişim ve bilgi için: ik@regna.com.tr

 
Old blogs
  • 07.08.2018 SAP Customer Experience (CX) Nedir?

    Customer Experience, SAP’nin aslında içerisinde C/4 HANA’nın da bulunduğu yeni CRM yaklaşımıdır diyebiliriz. C/4 HANA’nın çıkışından biraz bahsetmek lazım. CRM, klasik yaklaşımda bilindiği üzere satış, servis, pazarlama ve raporlama imkanları sunuyordu ve

  • 06.07.2018 SAP C/4HANA, CX (Customer Experience) Nedir?

    SAP CX Nedir? SAP’nin yeni stratejisi olan C/4HANA, CX yani Customer Experience hakkında detay bilgi için bize ulaşabilirsiniz!

  • 24.04.2018 CRM pazarın en büyüğü oldu!

    2017 yılı sonunda pazarın lideri olan “Veri Tabanı Yönetim Sistemi” büyüklüğünü geçerek rekora giden CRM, yazılım pazarının en büyüğü oldu. Pazarın en büyüğü olan CRM büyüme oranı ile de diğer çözümleri geride bıraktı.

  • 16.04.2018 Hybris Marketing Genel Bakış

    Çevrim içi reklamlar, e-posta bültenleri, e-posta formları hazırlamak ve müşterilerimizle paylaşmak oldukça önemli. Artık günümüzde birçok ürün ve/veya hizmet sağlayıcı neredeyse standart olarak bu reklamları yapmakta ve hedef kitlesini oluşturmaya çalışma

  • 11.04.2018 Dijital Ekonomi, Dijital CRM Nedir?

    Teknolojik gelişmeler ve yenilikler yaşam alanlarındaki ekonomik ve sosyal yerini derinleştirirken, ekonomi modelini de köklü bir şekilde değiştirmektedir. 1900’lü yıllarda etkin olan Endüstriyel Ekonomi modeli, 1950’li yıllar itibariyle yerini Tüketim

  • 09.04.2018 SAP, Callidus’u satın aldı!

    Satış Performansı Yönetimi ve Konfigürasyon-Fiyat-Teklif (CPQ) uygulamaları ile öne çıkan Callidus Software, SAP tarafından satın alındı. SAP Hybris Cloud ürün ailesine katılacak olan Callidus ürünleri ile daha da güçlenecek olan Hybris aşağıdaki çözüml

  • 04.04.2018 SAP S4CRM Nedir?

    SAP S/4HANA dönüşümü ile birlikte efsane CRM geri döndü! S4CRM ile tanışma zamanı! SAP daha önce hazırlığını yaptığı CRM dönüşümü projesi ile ilgili ürünleşme safhasındaki ilk adımı atarak Mart ayında “SAP S/4HANA for Customer Management 1.0” sürümünü

  • 23.02.2018 İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projesi

    İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projemiz başarıyla canlıda! Projede perakende ve bayi satış, pazarlama ve garanti süreçlerinin yanı sıra çağrı merkezi entegrasyonu yaptık.

  • 20.02.2018 Gigya ile Mükemmel Zamanlama, Yeni Nesil Müşteri İlişkileri

    SAP, sektörün önde gelen araştırma raporlarında en güvenli müşteri profilleme platformu çıkan Gigya’yı satın aldı. Müşteri ile şeffaf bir ilişki kurulmasına olanak sağlayan Gigya ile geleceğin müşteri ilişkileri yeniden tasarlanıyor. Müşteri ile rahatsız e

  • 29.12.2017 Eczacıbaşı Yapı Grubu’na Regna’yı Sorduk

    Eczacıbaşı Yapı Grubu IT Yöneticisi Önder Evin’e Regna’yı sorduk. Hazırladığımız video için tıklayın. *Önder Evin’e sorularımızı cevapladığı ve iş ortaklığı için teşekkür ederiz.