Author: Regna Editör
23.11.2016

Regna Enerji Çözümü

Hizmet ve müşteri ilişkileri anlayışının bu denli yayılması, beklentinin ve rekabetin artması ile enerji sektöründe hizmet veren şirketler de diğer sektörler gibi, aboneleri ile yaptığı tüm etkileşimleri kayıt altında tutabilmeleri için ERP (Kurumsal Kaynak Planlaması) ve IS-U (Enerji Sektörü Çözümü) sistemlerinin yanı sıra CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) sistemlerine de ihtiyaç duymaktadırlar. Regna Enerji Çözümü ile bu alanda hizmet veren şirketlere, abonelerinin portföylerine henüz girmeden yani henüz müşterisi olmadan, abonelik yaşam döngüsü bilgileri tutabilme imkanı ile birlikte teklif ve PMUM (Piyasa Mali Uzlaştırma Merkezi) ile entegrasyon süreçlerinin tek bir platform üzerinden yürütülmesini sağlamaktadır.

 

Artan rekabet koşulları içinde serbest tüketici sayısının gün geçtikçe artması ile birlikte abonelik bilgilerinin ve sözleşme bilgilerinin Regna Enerji Çözümü ile birlikte SAP CRM üzerinde tutulabilir olması şirketlerin iş süreçlerini kolay ve kontrollü bir şekilde ilerletmesi imkanı sağlamaktadır. Sistemden gönderilen SMS ve e-posta bildirimleri ile hatırlatmalar ve müşteri bilgilendirmeleri ile ödeme süreçlerinin kontrollü yürütülebilmesi de Regna Enerji Çözümü’nün getirdiği kolaylıklardandır.

 

Regna Enerji CRM Çözümü kapsamında yer alan fonksiyonaliteler:

  • Müşteri yönetimi (Muhatap ana veri programı ile mevcut müşteri aktarımları)
  • Mükerrer muhatap kontrolleri
  • Muhatap yaşam döngüsü yönetimi (Aktif/Pasif ve potansiyel vb.)
  • Aktivite yönetimi (Görev, ziyaret, randevu, gelen-giden çağrı ve e-posta)
  • Satış yönetimi (Teklif ve sözleşme süreçleri, sözleşme toplu aktarım programı ile mevcut sözleşmelerin migrasyonu)
  • Teknik veri (Bağlantı nesnesi, tüketim noktası ve sayım noktası yönetimi)
  • BRF + ile esnek ürün konfigürasyonu
  • Master Data Generator ile CRM/IS-U arasında veri replikasyonu
  • UAVT (Ulusal Adres Veri Tabanı) entegrasyonu ile kontrollü sayım noktası adres belirlenmesi
  • PMUM (Piyasa Mali Uzlaştırma Merkezi) entegrasyonu abonelik süreçlerinin kontrollü yürütebilmesi
  • Karşılaştırmalı teklif çıktısı ile müşteri ikna kolaylığı
  • Sistem üzerinden sözleşme ve fatura çıktılarının alınabilmesi ve paylaşılabilmesi
  •  
Old blogs
  • 07.08.2018 SAP Customer Experience (CX) Nedir?

    Customer Experience, SAP’nin aslında içerisinde C/4 HANA’nın da bulunduğu yeni CRM yaklaşımıdır diyebiliriz. C/4 HANA’nın çıkışından biraz bahsetmek lazım. CRM, klasik yaklaşımda bilindiği üzere satış, servis, pazarlama ve raporlama imkanları sunuyordu ve

  • 06.07.2018 SAP C/4HANA, CX (Customer Experience) Nedir?

    SAP CX Nedir? SAP’nin yeni stratejisi olan C/4HANA, CX yani Customer Experience hakkında detay bilgi için bize ulaşabilirsiniz!

  • 24.04.2018 CRM pazarın en büyüğü oldu!

    2017 yılı sonunda pazarın lideri olan “Veri Tabanı Yönetim Sistemi” büyüklüğünü geçerek rekora giden CRM, yazılım pazarının en büyüğü oldu. Pazarın en büyüğü olan CRM büyüme oranı ile de diğer çözümleri geride bıraktı.

  • 16.04.2018 Hybris Marketing Genel Bakış

    Çevrim içi reklamlar, e-posta bültenleri, e-posta formları hazırlamak ve müşterilerimizle paylaşmak oldukça önemli. Artık günümüzde birçok ürün ve/veya hizmet sağlayıcı neredeyse standart olarak bu reklamları yapmakta ve hedef kitlesini oluşturmaya çalışma

  • 11.04.2018 Dijital Ekonomi, Dijital CRM Nedir?

    Teknolojik gelişmeler ve yenilikler yaşam alanlarındaki ekonomik ve sosyal yerini derinleştirirken, ekonomi modelini de köklü bir şekilde değiştirmektedir. 1900’lü yıllarda etkin olan Endüstriyel Ekonomi modeli, 1950’li yıllar itibariyle yerini Tüketim

  • 09.04.2018 SAP, Callidus’u satın aldı!

    Satış Performansı Yönetimi ve Konfigürasyon-Fiyat-Teklif (CPQ) uygulamaları ile öne çıkan Callidus Software, SAP tarafından satın alındı. SAP Hybris Cloud ürün ailesine katılacak olan Callidus ürünleri ile daha da güçlenecek olan Hybris aşağıdaki çözüml

  • 04.04.2018 SAP S4CRM Nedir?

    SAP S/4HANA dönüşümü ile birlikte efsane CRM geri döndü! S4CRM ile tanışma zamanı! SAP daha önce hazırlığını yaptığı CRM dönüşümü projesi ile ilgili ürünleşme safhasındaki ilk adımı atarak Mart ayında “SAP S/4HANA for Customer Management 1.0” sürümünü

  • 23.02.2018 İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projesi

    İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projemiz başarıyla canlıda! Projede perakende ve bayi satış, pazarlama ve garanti süreçlerinin yanı sıra çağrı merkezi entegrasyonu yaptık.

  • 20.02.2018 Gigya ile Mükemmel Zamanlama, Yeni Nesil Müşteri İlişkileri

    SAP, sektörün önde gelen araştırma raporlarında en güvenli müşteri profilleme platformu çıkan Gigya’yı satın aldı. Müşteri ile şeffaf bir ilişki kurulmasına olanak sağlayan Gigya ile geleceğin müşteri ilişkileri yeniden tasarlanıyor. Müşteri ile rahatsız e

  • 29.12.2017 Eczacıbaşı Yapı Grubu’na Regna’yı Sorduk

    Eczacıbaşı Yapı Grubu IT Yöneticisi Önder Evin’e Regna’yı sorduk. Hazırladığımız video için tıklayın. *Önder Evin’e sorularımızı cevapladığı ve iş ortaklığı için teşekkür ederiz.