Author: Regna Editör
27.05.2016

Regna ve İKÜ, HERUG 2016’daydı

Regna ve İstanbul Kültür Üniversitesi HERUG 2016 için Amerika’daydı.

 

HERUG Nedir?

Higher Education and Research User Group (HERUG), SAP kullanan yüksek öğrenim kurumlarının katıldığı ve deneyimlerini paylaştıkları önemli bir kullanıcı grubudur.

 

İstanbul Kültür Üniversitesi SAP Projesi

Önde gelen birçok üniversitenin sunumlarıyla katılım gösterdiği bu etkinliğe bu yıl Regna ile canlıya geçen İstanbul Kültür Üniversitesi de oldukça başarılı bir sunum ile katıldı.

 

Regna yetkililerinin de katıldığı sunumda SAP IS-HER / SAP SLcM (Student Lifecycle Management), SAP ERP, SAP HCM ve SAP Business Objects (BOBJ) kullanıcı deneyimi paylaşıldı.

 

Regna Danışmanlığında Dünyanın İlk Fiori on SLcM Projesi

SAP SLcM üzerinde SAP’nin yayımladığı Fiori uygulamalarını öğrencilerin ders kaydı için Ocak 2016’da canlıya alan ve ders kayıtlarını Fiori üzerinde yapan İstanbul Kültür Üniversitesi, bu anlamda Fiori’yi canlıda kullanan ilk üniversite oldu, bu başarı SAP Global ve diğer üniversitelerden alkış aldı.

 

SAP ürün yöneticilerinin de HERUG 2016’da ilgi odağı olan İstanbul Kültür Üniversitesi diğer üniversitelerinde dikkatini çekti ve birçok üniversite bu başarı nedeniyle üniversite ve Regna temsilcilerini kutladı.

 

HERUG 2016 Gündemi

HERUG 2016’da Fiori ve HANA ön plandaydı; SAP Global’in bu konuda oldukça başarılı sunumları paylaşıldı ve SAP’nin önümüzdeki yıllarda izleyeceği yol haritaları anlatıldı.

 

Duke University’de yapılan etkinlik bir yıl sonra Maastrich University’de yapılacak.

 

SAP danışmanlık konusunda yetkin kişileri bünyesinde barındıran ve girdiği tüm projelerde başarı hikayesi yaratan Regna Danışmanlık ile siz de tanışın!

 

HERUG 2016 linki için: http://sites.duke.edu/herug2016/

 
Old blogs
  • 07.08.2018 SAP Customer Experience (CX) Nedir?

    Customer Experience, SAP’nin aslında içerisinde C/4 HANA’nın da bulunduğu yeni CRM yaklaşımıdır diyebiliriz. C/4 HANA’nın çıkışından biraz bahsetmek lazım. CRM, klasik yaklaşımda bilindiği üzere satış, servis, pazarlama ve raporlama imkanları sunuyordu ve

  • 06.07.2018 SAP C/4HANA, CX (Customer Experience) Nedir?

    SAP CX Nedir? SAP’nin yeni stratejisi olan C/4HANA, CX yani Customer Experience hakkında detay bilgi için bize ulaşabilirsiniz!

  • 24.04.2018 CRM pazarın en büyüğü oldu!

    2017 yılı sonunda pazarın lideri olan “Veri Tabanı Yönetim Sistemi” büyüklüğünü geçerek rekora giden CRM, yazılım pazarının en büyüğü oldu. Pazarın en büyüğü olan CRM büyüme oranı ile de diğer çözümleri geride bıraktı.

  • 16.04.2018 Hybris Marketing Genel Bakış

    Çevrim içi reklamlar, e-posta bültenleri, e-posta formları hazırlamak ve müşterilerimizle paylaşmak oldukça önemli. Artık günümüzde birçok ürün ve/veya hizmet sağlayıcı neredeyse standart olarak bu reklamları yapmakta ve hedef kitlesini oluşturmaya çalışma

  • 11.04.2018 Dijital Ekonomi, Dijital CRM Nedir?

    Teknolojik gelişmeler ve yenilikler yaşam alanlarındaki ekonomik ve sosyal yerini derinleştirirken, ekonomi modelini de köklü bir şekilde değiştirmektedir. 1900’lü yıllarda etkin olan Endüstriyel Ekonomi modeli, 1950’li yıllar itibariyle yerini Tüketim

  • 09.04.2018 SAP, Callidus’u satın aldı!

    Satış Performansı Yönetimi ve Konfigürasyon-Fiyat-Teklif (CPQ) uygulamaları ile öne çıkan Callidus Software, SAP tarafından satın alındı. SAP Hybris Cloud ürün ailesine katılacak olan Callidus ürünleri ile daha da güçlenecek olan Hybris aşağıdaki çözüml

  • 04.04.2018 SAP S4CRM Nedir?

    SAP S/4HANA dönüşümü ile birlikte efsane CRM geri döndü! S4CRM ile tanışma zamanı! SAP daha önce hazırlığını yaptığı CRM dönüşümü projesi ile ilgili ürünleşme safhasındaki ilk adımı atarak Mart ayında “SAP S/4HANA for Customer Management 1.0” sürümünü

  • 23.02.2018 İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projesi

    İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projemiz başarıyla canlıda! Projede perakende ve bayi satış, pazarlama ve garanti süreçlerinin yanı sıra çağrı merkezi entegrasyonu yaptık.

  • 20.02.2018 Gigya ile Mükemmel Zamanlama, Yeni Nesil Müşteri İlişkileri

    SAP, sektörün önde gelen araştırma raporlarında en güvenli müşteri profilleme platformu çıkan Gigya’yı satın aldı. Müşteri ile şeffaf bir ilişki kurulmasına olanak sağlayan Gigya ile geleceğin müşteri ilişkileri yeniden tasarlanıyor. Müşteri ile rahatsız e

  • 29.12.2017 Eczacıbaşı Yapı Grubu’na Regna’yı Sorduk

    Eczacıbaşı Yapı Grubu IT Yöneticisi Önder Evin’e Regna’yı sorduk. Hazırladığımız video için tıklayın. *Önder Evin’e sorularımızı cevapladığı ve iş ortaklığı için teşekkür ederiz.