Author: Regna Editör
24.05.2017

SAP CRM & Sosyal Medya Entegrasyonu

Sosyal Medya Entegrasyonu Nedir?

SAP CRM & Sosyal Medya entegrasyonu; Şirketlerin müşterileri ile gerçekleştirdiği her türlü etkileşimin, sosyal medya araçları üzerinden de yürütülmesini sağlar.

 

Sosyal Medya Entegrasyonu Projesinde Neler Yapıldı?

Gerçekleştirilen sosyal medya entegrasyonu sayesinde, SAP CRM ekranı Üzerinden tanımlanan sosyal medya kanalları (Facebook, Twitter) aracığıyla, Web UI rapor ekranına gelen ve giden sosyal medya iletilerinin Çekilmesi sağlanmıştır.

 

Bu ekran üzerinden ikilem yapan agentlar, rapor ekranını kullanarak gelen sosyal medya iletilerini kategori bazında (Facebook, Twitter) görüntüleyebilmektedirler.

 

Aynı ekran üzerinden, agentların gelen iletileri cevaplayarak Facebook üzerinden post veya özel mesaj; Twitter üzerinden ise tweet veya DM (direct message) göndererek müşteriler ile iletişim kurmasına sağlanmıştır.

 

Regna tarafından yapılan geliştirmeler neticesinde; müşterilerin, sosyal medya kanalları üzerinden gönderdikleri post, tweet veya mesaj içerisindeki resim dosyalarının da ileti belgelerinde ek olarak görüntülenmesi sağlanmıştır. Bu sayede agent-müşteri iletişiminin arttırılması hedeflenmiş iletilen sorunların çözüme kavuşturulması kolaylaştırılmıştır.

 

Sosyal Medya Entegrasyonu Kazanımları Nelerdir ?

  • Sosyal medya araçları üzerinden, SAP CRM sistemine müşteri görüşleri doğrudan aktarılabilmektedir. Bu sayede müşteri beklentilerine (talep, istek, şikayet) daha uygun ve hızlı geri dönüş sağlanabilmektedir.
  • Müşteriler bağlantıya geçmek istedikleri şirketler ile, tercih ettikleri kanal üzerinden doğrudan iletişime geçebilmektedirler.
  • Sosyal medya kanalları üzerinden gerçekleştirilen etkili iletişim sayesinde; maksimum müşteri memnuniyeti hedeflenerek müşteri sadakati arttırılacaktır.
  • Müşterilere sağlanan erişim kolaylığı ile şirketlerin aldığı geri bildirim oranı da artmaktadır. Bu sayede şirketler müşteri talep ve isteklerini daha iyi analiz edebilmekte ve gerekli revizeleri gerçekleştirebilmektedirler.

Detaylı bilgi için bize ulaşın.

 
Old blogs
  • 07.08.2018 SAP Customer Experience (CX) Nedir?

    Customer Experience, SAP’nin aslında içerisinde C/4 HANA’nın da bulunduğu yeni CRM yaklaşımıdır diyebiliriz. C/4 HANA’nın çıkışından biraz bahsetmek lazım. CRM, klasik yaklaşımda bilindiği üzere satış, servis, pazarlama ve raporlama imkanları sunuyordu ve

  • 06.07.2018 SAP C/4HANA, CX (Customer Experience) Nedir?

    SAP CX Nedir? SAP’nin yeni stratejisi olan C/4HANA, CX yani Customer Experience hakkında detay bilgi için bize ulaşabilirsiniz!

  • 24.04.2018 CRM pazarın en büyüğü oldu!

    2017 yılı sonunda pazarın lideri olan “Veri Tabanı Yönetim Sistemi” büyüklüğünü geçerek rekora giden CRM, yazılım pazarının en büyüğü oldu. Pazarın en büyüğü olan CRM büyüme oranı ile de diğer çözümleri geride bıraktı.

  • 16.04.2018 Hybris Marketing Genel Bakış

    Çevrim içi reklamlar, e-posta bültenleri, e-posta formları hazırlamak ve müşterilerimizle paylaşmak oldukça önemli. Artık günümüzde birçok ürün ve/veya hizmet sağlayıcı neredeyse standart olarak bu reklamları yapmakta ve hedef kitlesini oluşturmaya çalışma

  • 11.04.2018 Dijital Ekonomi, Dijital CRM Nedir?

    Teknolojik gelişmeler ve yenilikler yaşam alanlarındaki ekonomik ve sosyal yerini derinleştirirken, ekonomi modelini de köklü bir şekilde değiştirmektedir. 1900’lü yıllarda etkin olan Endüstriyel Ekonomi modeli, 1950’li yıllar itibariyle yerini Tüketim

  • 09.04.2018 SAP, Callidus’u satın aldı!

    Satış Performansı Yönetimi ve Konfigürasyon-Fiyat-Teklif (CPQ) uygulamaları ile öne çıkan Callidus Software, SAP tarafından satın alındı. SAP Hybris Cloud ürün ailesine katılacak olan Callidus ürünleri ile daha da güçlenecek olan Hybris aşağıdaki çözüml

  • 04.04.2018 SAP S4CRM Nedir?

    SAP S/4HANA dönüşümü ile birlikte efsane CRM geri döndü! S4CRM ile tanışma zamanı! SAP daha önce hazırlığını yaptığı CRM dönüşümü projesi ile ilgili ürünleşme safhasındaki ilk adımı atarak Mart ayında “SAP S/4HANA for Customer Management 1.0” sürümünü

  • 23.02.2018 İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projesi

    İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projemiz başarıyla canlıda! Projede perakende ve bayi satış, pazarlama ve garanti süreçlerinin yanı sıra çağrı merkezi entegrasyonu yaptık.

  • 20.02.2018 Gigya ile Mükemmel Zamanlama, Yeni Nesil Müşteri İlişkileri

    SAP, sektörün önde gelen araştırma raporlarında en güvenli müşteri profilleme platformu çıkan Gigya’yı satın aldı. Müşteri ile şeffaf bir ilişki kurulmasına olanak sağlayan Gigya ile geleceğin müşteri ilişkileri yeniden tasarlanıyor. Müşteri ile rahatsız e

  • 29.12.2017 Eczacıbaşı Yapı Grubu’na Regna’yı Sorduk

    Eczacıbaşı Yapı Grubu IT Yöneticisi Önder Evin’e Regna’yı sorduk. Hazırladığımız video için tıklayın. *Önder Evin’e sorularımızı cevapladığı ve iş ortaklığı için teşekkür ederiz.