Author: Regna Editör
29.03.2017

Serbest Tüketiciye Kampanya

Enerji Piyasası Denetleme Kurumunun (EPDK) 2017 itibariyle aylık ortalama tüketiminin 2.400 kWh (aylık ortalama 82 TL) üzerinde olan elektrik tüketicisinin serbest tüketici olma hakkına tanıması ile indirimli tüketim hakkı genişledi. Aylık 2.400 kWh tüketimi aşan serbest tüketici perakende enerji firmalarına telefon, eposta, web sitesi, çağrı merkezi, hatta WhatsApp görüşmeleri vb çeşitli kanallarla bireysel başvuruda bulanarak kendi enerji firmasına seçme şansı buldu.

 

Bireysel ya da tüzel tüketicinin elektrik kullanımına bağlı olarak kazandığı serbest tüketici olma hakkı gerekli denetimler sonucu onaylanması durumunda kendisine tanımlanıyor.

 

Rekabet koşullarının oldukça zorlandığı bu uygulama ile enerji firmaları tüketiciler için en iyi kampanyayı kurgulamaya başladılar. Belirli bir süre tüketici olarak kalma taahhüttü veren serbest tüketiciye verilen bir ya da daha fazla ay ücretsiz kullanım hakkının gibi kampanyaların yanı sıra, anlaşmalı firmalardan tüketim miktarına göre hediye mil, eğlence paketleri, ev eşyaları, vb hediyeler kazanma şansı vermeye başladı.

 

Regna Enerji Çözümü kullanan firmalar, yapılan çalışmalar doğrultusunda tanımlanan kampanyalar ile tüketicisine daha iyi hizmet vermeye başladı. Müşteri memnuniyeti, zorlu rekabet koşullarına ayak uyduran Regna Enerji Çözümü ile siz de tanışın.

 
Old blogs
  • 07.08.2018 SAP Customer Experience (CX) Nedir?

    Customer Experience, SAP’nin aslında içerisinde C/4 HANA’nın da bulunduğu yeni CRM yaklaşımıdır diyebiliriz. C/4 HANA’nın çıkışından biraz bahsetmek lazım. CRM, klasik yaklaşımda bilindiği üzere satış, servis, pazarlama ve raporlama imkanları sunuyordu ve

  • 06.07.2018 SAP C/4HANA, CX (Customer Experience) Nedir?

    SAP CX Nedir? SAP’nin yeni stratejisi olan C/4HANA, CX yani Customer Experience hakkında detay bilgi için bize ulaşabilirsiniz!

  • 24.04.2018 CRM pazarın en büyüğü oldu!

    2017 yılı sonunda pazarın lideri olan “Veri Tabanı Yönetim Sistemi” büyüklüğünü geçerek rekora giden CRM, yazılım pazarının en büyüğü oldu. Pazarın en büyüğü olan CRM büyüme oranı ile de diğer çözümleri geride bıraktı.

  • 16.04.2018 Hybris Marketing Genel Bakış

    Çevrim içi reklamlar, e-posta bültenleri, e-posta formları hazırlamak ve müşterilerimizle paylaşmak oldukça önemli. Artık günümüzde birçok ürün ve/veya hizmet sağlayıcı neredeyse standart olarak bu reklamları yapmakta ve hedef kitlesini oluşturmaya çalışma

  • 11.04.2018 Dijital Ekonomi, Dijital CRM Nedir?

    Teknolojik gelişmeler ve yenilikler yaşam alanlarındaki ekonomik ve sosyal yerini derinleştirirken, ekonomi modelini de köklü bir şekilde değiştirmektedir. 1900’lü yıllarda etkin olan Endüstriyel Ekonomi modeli, 1950’li yıllar itibariyle yerini Tüketim

  • 09.04.2018 SAP, Callidus’u satın aldı!

    Satış Performansı Yönetimi ve Konfigürasyon-Fiyat-Teklif (CPQ) uygulamaları ile öne çıkan Callidus Software, SAP tarafından satın alındı. SAP Hybris Cloud ürün ailesine katılacak olan Callidus ürünleri ile daha da güçlenecek olan Hybris aşağıdaki çözüml

  • 04.04.2018 SAP S4CRM Nedir?

    SAP S/4HANA dönüşümü ile birlikte efsane CRM geri döndü! S4CRM ile tanışma zamanı! SAP daha önce hazırlığını yaptığı CRM dönüşümü projesi ile ilgili ürünleşme safhasındaki ilk adımı atarak Mart ayında “SAP S/4HANA for Customer Management 1.0” sürümünü

  • 23.02.2018 İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projesi

    İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projemiz başarıyla canlıda! Projede perakende ve bayi satış, pazarlama ve garanti süreçlerinin yanı sıra çağrı merkezi entegrasyonu yaptık.

  • 20.02.2018 Gigya ile Mükemmel Zamanlama, Yeni Nesil Müşteri İlişkileri

    SAP, sektörün önde gelen araştırma raporlarında en güvenli müşteri profilleme platformu çıkan Gigya’yı satın aldı. Müşteri ile şeffaf bir ilişki kurulmasına olanak sağlayan Gigya ile geleceğin müşteri ilişkileri yeniden tasarlanıyor. Müşteri ile rahatsız e

  • 29.12.2017 Eczacıbaşı Yapı Grubu’na Regna’yı Sorduk

    Eczacıbaşı Yapı Grubu IT Yöneticisi Önder Evin’e Regna’yı sorduk. Hazırladığımız video için tıklayın. *Önder Evin’e sorularımızı cevapladığı ve iş ortaklığı için teşekkür ederiz.