Author: Regna Editör
20.07.2017

Web UI’ya giriş yapmadan SAP CRM’i kullanmak mümkün mü?

SAP CRM kullanıcıları yani firmaların satış temsilcileri, satış direktörleri, üst düzey yöneticiler, satış sonrası hizmet temsilcileri, servis çalışanları, pazarlamacılar, vs. CRM sistemlerini kolay ulaşılabilen, kolay öğrenilebilen ve her ortamda kullanılabilen sistemler istemektedir; klasik SAP ekranları kendilerine hantal gelmekte, CRM sistemi kullanımında en önemli aşamayı yani veri girişini yapmayı bırakmaktadır. Yeni bir sisteme (Hybris Sales) yatırım yapmak istemeyen firmalar için en iyi çözüm CRM sistemini Fiori üzerinde kurgulamaktadır.

 

Neden Fiori?

Fiori, SAP sistemleri arasında kullanıcı lisans ücreti olmayan, kolay implementasyon olanağı sağlayan, cihaz ve işletim sistemi bağımsız kullanılabilen bir sistemdir. Wifi ve mobil İnternet üzerinden kullanımı kullanıcıya kolaylık sağladığı gibi, basit ve sade ara yüzleri aktif kullanıma teşvik eder. Fiori cihaza indirilebilecek uygulama üzerinden kullanılabildiği gibi tarayıcılar üzerinden de kullanılabildiği için tüm güncel mobil cihazlar ve kişisel bilgisayarlardan da kullanımı mümkündür.

Fiori’nin hazır uygulamaları olduğu gibi, kolaylıkla geliştirme de yapılabilmektedir. Böylelikle küçük danışmanlık ücretleri ile düşük bütçeli projeler gerçekleştirilmektedir.

 

Fiori üzerinde neler yapılabilir?

  • Yeni müşteri bilgisi oluşturulur.
  • Mevcut müşteri durumu (aktif veya pasif olması ) ve bilgileri (iletişim bilgisi vs.) değiştirilebilir.
  • Ziyaret, toplantı notu, görev vs. oluşturulur. Sorumlu kişiler bu aktivitelere atanır.
  • Harita sistemleri entegrasyon ile ziyaret planı yapılır.
  • MS Outlook entegrasyonu ile takvim takip edilir.
  • Satış teklif, stok, sipariş ve sözleşmesi oluşturulur.
  • Fatura takibi yapılır.
  • Kredi notu takip edilir.
  • Kampanya oluşturulur, takip edilir.
  • Servis teklif, stok, sipariş ve sözleşmesi oluşturulur.
  • Garanti takibi yapılır.
  • İade takibi yapılır.
  • Servis formu oluşturulur.
  • Grafiksel rapor alınır.
Old blogs
  • 07.08.2018 SAP Customer Experience (CX) Nedir?

    Customer Experience, SAP’nin aslında içerisinde C/4 HANA’nın da bulunduğu yeni CRM yaklaşımıdır diyebiliriz. C/4 HANA’nın çıkışından biraz bahsetmek lazım. CRM, klasik yaklaşımda bilindiği üzere satış, servis, pazarlama ve raporlama imkanları sunuyordu ve

  • 06.07.2018 SAP C/4HANA, CX (Customer Experience) Nedir?

    SAP CX Nedir? SAP’nin yeni stratejisi olan C/4HANA, CX yani Customer Experience hakkında detay bilgi için bize ulaşabilirsiniz!

  • 24.04.2018 CRM pazarın en büyüğü oldu!

    2017 yılı sonunda pazarın lideri olan “Veri Tabanı Yönetim Sistemi” büyüklüğünü geçerek rekora giden CRM, yazılım pazarının en büyüğü oldu. Pazarın en büyüğü olan CRM büyüme oranı ile de diğer çözümleri geride bıraktı.

  • 16.04.2018 Hybris Marketing Genel Bakış

    Çevrim içi reklamlar, e-posta bültenleri, e-posta formları hazırlamak ve müşterilerimizle paylaşmak oldukça önemli. Artık günümüzde birçok ürün ve/veya hizmet sağlayıcı neredeyse standart olarak bu reklamları yapmakta ve hedef kitlesini oluşturmaya çalışma

  • 11.04.2018 Dijital Ekonomi, Dijital CRM Nedir?

    Teknolojik gelişmeler ve yenilikler yaşam alanlarındaki ekonomik ve sosyal yerini derinleştirirken, ekonomi modelini de köklü bir şekilde değiştirmektedir. 1900’lü yıllarda etkin olan Endüstriyel Ekonomi modeli, 1950’li yıllar itibariyle yerini Tüketim

  • 09.04.2018 SAP, Callidus’u satın aldı!

    Satış Performansı Yönetimi ve Konfigürasyon-Fiyat-Teklif (CPQ) uygulamaları ile öne çıkan Callidus Software, SAP tarafından satın alındı. SAP Hybris Cloud ürün ailesine katılacak olan Callidus ürünleri ile daha da güçlenecek olan Hybris aşağıdaki çözüml

  • 04.04.2018 SAP S4CRM Nedir?

    SAP S/4HANA dönüşümü ile birlikte efsane CRM geri döndü! S4CRM ile tanışma zamanı! SAP daha önce hazırlığını yaptığı CRM dönüşümü projesi ile ilgili ürünleşme safhasındaki ilk adımı atarak Mart ayında “SAP S/4HANA for Customer Management 1.0” sürümünü

  • 23.02.2018 İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projesi

    İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projemiz başarıyla canlıda! Projede perakende ve bayi satış, pazarlama ve garanti süreçlerinin yanı sıra çağrı merkezi entegrasyonu yaptık.

  • 20.02.2018 Gigya ile Mükemmel Zamanlama, Yeni Nesil Müşteri İlişkileri

    SAP, sektörün önde gelen araştırma raporlarında en güvenli müşteri profilleme platformu çıkan Gigya’yı satın aldı. Müşteri ile şeffaf bir ilişki kurulmasına olanak sağlayan Gigya ile geleceğin müşteri ilişkileri yeniden tasarlanıyor. Müşteri ile rahatsız e

  • 29.12.2017 Eczacıbaşı Yapı Grubu’na Regna’yı Sorduk

    Eczacıbaşı Yapı Grubu IT Yöneticisi Önder Evin’e Regna’yı sorduk. Hazırladığımız video için tıklayın. *Önder Evin’e sorularımızı cevapladığı ve iş ortaklığı için teşekkür ederiz.