Yazar: Regna Editör
22.03.2016

Eti Maden Çözüm Masası Projesi

Eti Maden Çözüm Masası Uygulaması, Regna danışmanlığında canlıya alındı.

Çözüm Masası Nedir?

Network, donanım, yazılım, uygulama, envanter vb süreçlerde oluşan sorunların bildirildiği, sorunların takip edilerek yönetildiği bilgi sistemidir. SAP, non-SAP uygulamalarda yaşanan sorunlara çözüm bulmak hedeflenmekle birlikte; mouse, PC, vb donanım araçlarının değişim talepleri alınmakta, arıza/hata kaydı da oluşturulabilmektedir.

 

Eti Maden Hakkında

Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü kendisine bağlı Bandırma Bor ve Asit Fabrikaları, Kırka Bor, Emet Bor, Bigadiç Bor İşletme Müdürlükleri ve Bandırma Lojistik Birimi ile birlikte Yurt Dışı Temsilcilikleri ve İştirakleriyle Madencilik, Metalurji ve Kimya alanlarında faaliyet gösteren uluslararası bir Kuruluştur.

 

Eti Maden Çözüm Masası Uygulaması

Eti Maden İşletmelerinin yıllar yılı yaptığı teknoloji yatırımının kullanımında yaşanan aksaklıkların yetkili birimlere iletilmesi, onay alınması, yönetilmesi ve takibi oldukça uzun ve meşakkatli bir sürece neden olmuştu. Talepler yazılı halde e-posta ile iletilmesinin yanında, zaman zaman sözlü de iletilmekte, bu sebeple kargaşaya neden olmaktaydı.

 

SAP ERP kullanıcısı olan Eti Maden İşletmeleri, var olan sistem üzerinde Solman / Çözüm Masası sistemini Regna danışmanlığı ile uygulamaya almıştır. Bu sistemle;

 

Onay mekanizması olup olmamasına göre hata/arıza talebi ve değişiklik talebi kullanıcı tarafından sistem üzerinden açılmaktadır. Onay gerekliliği durumunda yetkili talebe onay vermekte ya da uygun bulmayarak reddetmektedir.

 

Sistem; talep açık, iptal, onay bekliyor, yardım masasına iletildi, çözüm önerildi, onaylandı, vb durum bilgilerini kullanıcıya her değişiklikte e-posta ile ileterek bilgi vermektedir.

 

Sistemde çözülen her yeni sorun bilgi makalesi haline getirilerek sistem havuzunda tutulmaktadır. Böylece aynı sorunla ikinci kez karşılaşıldığında ilk çözümün bilgi makalesinden yararlanılarak, daha hızlı çözüm bulunması sağlanmaktadır. Her sorunun çözülme süreci kullanıcı, süre, durum, vb bazında analiz edilerek raporlanmaktadır.

 

Çözüm Masası uygulaması ne sağladı?

  • Zaman yönetimi: Aksamaya neden olan her sorunun daha kısa sürede çözülmesi sağlandı.
  • Performans yönetimi: Bildirilen sorunların çözüm süreci analiz edilerek performans takibi sağlandı.
  • Bilgi makalesi havuzu: Aynı sorunla ikinci kez karşılaşıldığında çözüm bulma hızında ivme kazanıldı.
  • Etkin karar verme süreci: Yoğunlaşmış sorunlarda, etkin karar verme süreci sağlandı.
  • Çözüm/Talep takibi: Talep ve çözümlerde durum değişikliği kullanıcıya e-posta ile iletilerek etkin bir talep takibi süreci sağlandı.

 

Detaylı bilgi için bize ulaşabilirsiniz.

 
Eski bloglar
  • 06.03.2019 Proje Yöneticimiz SAP RSS for Utilities Ürünü Hakkındaki Sorularınızı Yanıtlıyor?

    Proje Yöneticimiz SAP RSS for Utilities Ürünü Hakkındaki Sorularınızı Yanıtlıyor?

  • 05.03.2019 SAP Commerce Assisted Service Mode Nedir?

    SAP Commerce Assisted Service Mode Nedir?

  • 07.08.2018 SAP Customer Experience (CX) Nedir?

    Customer Experience, SAP’nin aslında içerisinde C/4 HANA’nın da bulunduğu yeni CRM yaklaşımıdır diyebiliriz. C/4 HANA’nın çıkışından biraz bahsetmek lazım. CRM, klasik yaklaşımda bilindiği üzere satış, servis, pazarlama ve raporlama imkanları sunuyordu ve

  • 06.07.2018 SAP C/4HANA, CX (Customer Experience) Nedir?

    SAP CX Nedir? SAP’nin yeni stratejisi olan C/4HANA, CX yani Customer Experience hakkında detay bilgi için bize ulaşabilirsiniz!

  • 24.04.2018 CRM pazarın en büyüğü oldu!

    2017 yılı sonunda pazarın lideri olan “Veri Tabanı Yönetim Sistemi” büyüklüğünü geçerek rekora giden CRM, yazılım pazarının en büyüğü oldu. Pazarın en büyüğü olan CRM büyüme oranı ile de diğer çözümleri geride bıraktı.

  • 16.04.2018 Hybris Marketing Genel Bakış

    Çevrim içi reklamlar, e-posta bültenleri, e-posta formları hazırlamak ve müşterilerimizle paylaşmak oldukça önemli. Artık günümüzde birçok ürün ve/veya hizmet sağlayıcı neredeyse standart olarak bu reklamları yapmakta ve hedef kitlesini oluşturmaya çalışma

  • 11.04.2018 Dijital Ekonomi, Dijital CRM Nedir?

    Teknolojik gelişmeler ve yenilikler yaşam alanlarındaki ekonomik ve sosyal yerini derinleştirirken, ekonomi modelini de köklü bir şekilde değiştirmektedir. 1900’lü yıllarda etkin olan Endüstriyel Ekonomi modeli, 1950’li yıllar itibariyle yerini Tüketim

  • 09.04.2018 SAP, Callidus’u satın aldı!

    Satış Performansı Yönetimi ve Konfigürasyon-Fiyat-Teklif (CPQ) uygulamaları ile öne çıkan Callidus Software, SAP tarafından satın alındı. SAP Hybris Cloud ürün ailesine katılacak olan Callidus ürünleri ile daha da güçlenecek olan Hybris aşağıdaki çözüml

  • 04.04.2018 SAP S4CRM Nedir?

    SAP S/4HANA dönüşümü ile birlikte efsane CRM geri döndü! S4CRM ile tanışma zamanı! SAP daha önce hazırlığını yaptığı CRM dönüşümü projesi ile ilgili ürünleşme safhasındaki ilk adımı atarak Mart ayında “SAP S/4HANA for Customer Management 1.0” sürümünü

  • 23.02.2018 İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projesi

    İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projemiz başarıyla canlıda! Projede perakende ve bayi satış, pazarlama ve garanti süreçlerinin yanı sıra çağrı merkezi entegrasyonu yaptık.