Yazar: Regna Editör
06.04.2020

Webinar : Müşteri Deneyimi (CX) ve SAP C/4HANA Çözümlerine Genel Bakış

Regna Consulting olarak bilginin ve paylaşmanın gücüne inanıyoruz. Yeni teknolojileri ve değişen dünya dinamiklerini yakından takip ediyor, deneyimlerimizi sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz! 

'Müşteri Deneyimi (CX) ve SAP C/4HANA Çözümlerine Genel Bakış' başlıklı ilk webinarımızda aşağıdaki sorulara cevap verdik ve SAP C/4HANA Çözümlerinin bize müşteri deneyimi konusunda nasıl yardımcı olabileceğini konuştuk. Bu keyifli webinarda bizlere katılan herkese teşekkür ederiz.  

  • Müşteri Deneyimi (CX) Nedir?
  • Günümüz müşterisini nasıl tanımlarız?
  • Müşterileriniz sizden neler bekliyor?
  • Neden 'bulut bilişim'?
  • SAP C/HANA Customer Experience Suite - Genel Bakış 
  • SAP Sales Cloud - Genel Bakış 
  • SAP Marketing Cloud - Genel Bakış
  • SAP Commerce Cloud - Genel Bakış
  • SAP Service Cloud - Genel Bakış
  • SAP Customer Data Cloud - Genel Bakış 

 

Kaçıranlar için webinar kaydımız şimdi yayında. Buraya tıklayarak izleyebilirsiniz!

Aklınıza takılan her konuda bizlere dilediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.

Bir sonraki webinarlarda görüşmek üzere!