Yazar: Regna Editör
18.12.2014

Regna İnşaat SAP CRM ve Mobil Çözümü

Regna Danışmanlık Türkiye’nin yükselen sektörü inşaata özel hazırladığı Regna İnşaat CRM ve Mobil Çözümünü paketleştirerek kısa süreli implementasyon ve uygun fiyat avantajı sağlıyor. Bu paket kapsamında;

 

  • Projeye dahil olan işveren, rakip, ortak, ajans,vb kurumların ve bu kurumlardaki kontak kişilerin detaylı bilgilerinin tek bir sistemde tutulması sağlanır.
  • Proje esnasında müşteriye dokunulan her görüşme (toplantı, telefon, e-posta, ziyaret,vb), not ve dokümanlar ile birlikte tek bir havuzda toplanır.
  • İhale sürecine giriş aşamasında, yeterlilik analizinin yapılması; tahmini proje bedeli ve gerçekleşen proje bedeli arasındaki karşılaştırma yapılması sağlanır.
  • İhale aşamasında iken kar-zarar analizi yapılarak devam ya da tamam kararı alınması sağlanır.
  • Projenin potansiyelden sözleşme aşamasına kadar her adımının analizi yapılır.
  • Kazanılan ya da kaybedilen projenin ortakları, rakipleri, kazanma ya da kaybetme analizi yapılarak, sonraki projeler için altyapı oluşturulur.
  • Kazanılan projelerin sonrasında imzalanan her türdeki sözleşmenin takibi yapılır. Satış ekibine belirlenen kriterlerde hedefler konularak performansları ölçümlenir. Firma genel hedefleri de bu kapsamda takip edilir. Çok uluslu firmalarda ise yurt dışı projelerine ülke bazlı hedef konularak analiz yapılması sağlanabilir.
  • Kurum, kontak kişi veya proje 360 derece değerlendirilerek detaylı analiz yapılması sağlanır.
  • Farklı pazarlama karakteristiklerine göre(Kontak kişiler için din, dil, doğum tarihi,vb, organizasyonlar için turnover, EBITDA,vb) sınıflandırıp mailing ve anket düzenlenir.
  • Outlook entegrasyonu sayesinde, toplantı, eposta ve kontak bilgilerinin senkron edilmesi sağlanır.
  • Regna İnşaat Mobil Çözümü iOs, Android, BB,vb farklı platformlarda ve farklı cihazlarda potansiyelden sözleşme aşamasına kadar çift yönlü kullanılabilir.

Regna İnşaat CRM ve Mobil Çözümü SAP ERP ile tam entegre çalışarak tüm süreci otomatize ederek sistemden kaynaklanan hataları minimuma indirir.

 
Eski bloglar
  • 06.03.2019 Proje Yöneticimiz SAP RSS for Utilities Ürünü Hakkındaki Sorularınızı Yanıtlıyor?

    Proje Yöneticimiz SAP RSS for Utilities Ürünü Hakkındaki Sorularınızı Yanıtlıyor?

  • 05.03.2019 SAP Commerce Assisted Service Mode Nedir?

    SAP Commerce Assisted Service Mode Nedir?

  • 07.08.2018 SAP Customer Experience (CX) Nedir?

    Customer Experience, SAP’nin aslında içerisinde C/4 HANA’nın da bulunduğu yeni CRM yaklaşımıdır diyebiliriz. C/4 HANA’nın çıkışından biraz bahsetmek lazım. CRM, klasik yaklaşımda bilindiği üzere satış, servis, pazarlama ve raporlama imkanları sunuyordu ve

  • 06.07.2018 SAP C/4HANA, CX (Customer Experience) Nedir?

    SAP CX Nedir? SAP’nin yeni stratejisi olan C/4HANA, CX yani Customer Experience hakkında detay bilgi için bize ulaşabilirsiniz!

  • 24.04.2018 CRM pazarın en büyüğü oldu!

    2017 yılı sonunda pazarın lideri olan “Veri Tabanı Yönetim Sistemi” büyüklüğünü geçerek rekora giden CRM, yazılım pazarının en büyüğü oldu. Pazarın en büyüğü olan CRM büyüme oranı ile de diğer çözümleri geride bıraktı.

  • 16.04.2018 Hybris Marketing Genel Bakış

    Çevrim içi reklamlar, e-posta bültenleri, e-posta formları hazırlamak ve müşterilerimizle paylaşmak oldukça önemli. Artık günümüzde birçok ürün ve/veya hizmet sağlayıcı neredeyse standart olarak bu reklamları yapmakta ve hedef kitlesini oluşturmaya çalışma

  • 11.04.2018 Dijital Ekonomi, Dijital CRM Nedir?

    Teknolojik gelişmeler ve yenilikler yaşam alanlarındaki ekonomik ve sosyal yerini derinleştirirken, ekonomi modelini de köklü bir şekilde değiştirmektedir. 1900’lü yıllarda etkin olan Endüstriyel Ekonomi modeli, 1950’li yıllar itibariyle yerini Tüketim

  • 09.04.2018 SAP, Callidus’u satın aldı!

    Satış Performansı Yönetimi ve Konfigürasyon-Fiyat-Teklif (CPQ) uygulamaları ile öne çıkan Callidus Software, SAP tarafından satın alındı. SAP Hybris Cloud ürün ailesine katılacak olan Callidus ürünleri ile daha da güçlenecek olan Hybris aşağıdaki çözüml

  • 04.04.2018 SAP S4CRM Nedir?

    SAP S/4HANA dönüşümü ile birlikte efsane CRM geri döndü! S4CRM ile tanışma zamanı! SAP daha önce hazırlığını yaptığı CRM dönüşümü projesi ile ilgili ürünleşme safhasındaki ilk adımı atarak Mart ayında “SAP S/4HANA for Customer Management 1.0” sürümünü

  • 23.02.2018 İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projesi

    İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projemiz başarıyla canlıda! Projede perakende ve bayi satış, pazarlama ve garanti süreçlerinin yanı sıra çağrı merkezi entegrasyonu yaptık.