Yazar: Regna Editör
05.02.2016

Regna Mobil Üniversite Çözümü

Regna’dan Bir İlk Daha

Regna, Türkiye’nin ilk SAP Fiori on SAP CRM projesinden sonra ilk SAP Fiori on SLcM projesi bir ilke daha imza attı.

 

İstanbul Kültür Üniversitesi Mobil Ders Kayıt Ekranları

Regna, İKÜ’de kullanılan Regna Üniversite Çözümünü SAP Fiori ile mobile taşıdı. Projenin başarı ile canlıya alınmasında emeği geçen Regna ve İKÜ ekibi ile ders kayıt dönemi sürecinde test ederek geri bildirimde bulunan İKÜ öğrencilerine sonsuz teşekkürler.

 

Proje kapsamında İKÜ öğrencileri, ders kayıt dönemi, ders ekle/bırak dönemi ve dersten çekilme dönemini PC’den sonra iOs, Android,vb farklı platformlardaki telefon, tablet, vb mobil cihazları üzerinden de takip etmeye başladı. Ders tanımı, kredi, saat, şube, öğretim görevlisi, vb detaylarının SAP Fiori’nin sade, kullanıcı dostu ve pratik ekranları ile görüntülenmesi sağlandı. Lisans öğrencilerinin ders listelerinin yanı sıra, ÇAP ve Yandal yapan lisans öğrencilerinin farklı programlardaki ders listelerinin kategorize edilerek görüntülenmesi ile daha kullanışlı bir yapı elde edildi.

İKÜ Ders Kayıt Dönemi:

İKÜ öğrencisi ders kayıt döneminde açık dersler arasından kendine uygun dersleri şube, derslik, öğretim görevlisi, gün, saat vb bilgilerine göre seçerek kayıt sepetine ekler. Kayıt sepetine ekledikleri dersleri kaldırır ya da direkt danışman onayına gönderir. Danışman, öğrencinin gönderdiği dersleri inceleyerek onay verir ya da öğrenciye yeniden seçmesi için geri gönderir. Öğrenci, danışmanının onay verdiği dersleri ekranında görüntüler.

 

İKÜ Ders Ekle/Bırak Dönemi:

İKÜ öğrencisi, seçtiği ve danışmanının onay verdiği dersleri ders ekle/bırak döneminde programından çıkarabilir ya da açık dersleri programına eklemek üzere danışman onayına gönderebilir.

 

İKÜ Dersten Çekilme Dönemi:

İKÜ öğrencisi, Ders Kayıt Dönemi ve Ders Ekle/Bırak Döneminde seçtiği ve danışmanına onaylattığı dersleri kredisine uyduğu durumlarda programından çıkararak danışman onayına gönderebilir.

 
Eski bloglar
  • 06.03.2019 Proje Yöneticimiz SAP RSS for Utilities Ürünü Hakkındaki Sorularınızı Yanıtlıyor?

    Proje Yöneticimiz SAP RSS for Utilities Ürünü Hakkındaki Sorularınızı Yanıtlıyor?

  • 05.03.2019 SAP Commerce Assisted Service Mode Nedir?

    SAP Commerce Assisted Service Mode Nedir?

  • 07.08.2018 SAP Customer Experience (CX) Nedir?

    Customer Experience, SAP’nin aslında içerisinde C/4 HANA’nın da bulunduğu yeni CRM yaklaşımıdır diyebiliriz. C/4 HANA’nın çıkışından biraz bahsetmek lazım. CRM, klasik yaklaşımda bilindiği üzere satış, servis, pazarlama ve raporlama imkanları sunuyordu ve

  • 06.07.2018 SAP C/4HANA, CX (Customer Experience) Nedir?

    SAP CX Nedir? SAP’nin yeni stratejisi olan C/4HANA, CX yani Customer Experience hakkında detay bilgi için bize ulaşabilirsiniz!

  • 24.04.2018 CRM pazarın en büyüğü oldu!

    2017 yılı sonunda pazarın lideri olan “Veri Tabanı Yönetim Sistemi” büyüklüğünü geçerek rekora giden CRM, yazılım pazarının en büyüğü oldu. Pazarın en büyüğü olan CRM büyüme oranı ile de diğer çözümleri geride bıraktı.

  • 16.04.2018 Hybris Marketing Genel Bakış

    Çevrim içi reklamlar, e-posta bültenleri, e-posta formları hazırlamak ve müşterilerimizle paylaşmak oldukça önemli. Artık günümüzde birçok ürün ve/veya hizmet sağlayıcı neredeyse standart olarak bu reklamları yapmakta ve hedef kitlesini oluşturmaya çalışma

  • 11.04.2018 Dijital Ekonomi, Dijital CRM Nedir?

    Teknolojik gelişmeler ve yenilikler yaşam alanlarındaki ekonomik ve sosyal yerini derinleştirirken, ekonomi modelini de köklü bir şekilde değiştirmektedir. 1900’lü yıllarda etkin olan Endüstriyel Ekonomi modeli, 1950’li yıllar itibariyle yerini Tüketim

  • 09.04.2018 SAP, Callidus’u satın aldı!

    Satış Performansı Yönetimi ve Konfigürasyon-Fiyat-Teklif (CPQ) uygulamaları ile öne çıkan Callidus Software, SAP tarafından satın alındı. SAP Hybris Cloud ürün ailesine katılacak olan Callidus ürünleri ile daha da güçlenecek olan Hybris aşağıdaki çözüml

  • 04.04.2018 SAP S4CRM Nedir?

    SAP S/4HANA dönüşümü ile birlikte efsane CRM geri döndü! S4CRM ile tanışma zamanı! SAP daha önce hazırlığını yaptığı CRM dönüşümü projesi ile ilgili ürünleşme safhasındaki ilk adımı atarak Mart ayında “SAP S/4HANA for Customer Management 1.0” sürümünü

  • 23.02.2018 İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projesi

    İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projemiz başarıyla canlıda! Projede perakende ve bayi satış, pazarlama ve garanti süreçlerinin yanı sıra çağrı merkezi entegrasyonu yaptık.