Yazar: Regna Editör
18.03.2015

SAP Cloud for Customer (C4C) Nedir?

SAP Cloud for Customer (C4C) çözümü; pazarlama aktivitelerinden sosyal medya verilerinin analizlerine, satış öncesi aktivitelerinden satış sonrası hizmetlere kadar tüm CRM süreçlerini bulut teknolojisinden yararlanarak yönetilmesini sağlayan, günümüzde ve gelecekte kullanılabilecek SAP’nin yeni tam donanımlı ve bulut tabanlı CRM çözümüdür.

SAP C4C Hangi Süreçleri Kapsamaktadır?

SAP Cloud for Social Media

Sosyal medya verilerini analiz edemeyen şirketler, müşteri ile etkileşimde bir adım geride sayılabilir. Müşteri ile etkileşimi optimum seviyeye çıkaracak SAP Cloud for Social Media çözümü ile işletmeler sosyal medya kanallarından kendileri için veya sattıkları ürünler için yapılmış tüm yorumlara ulaşabilir, sorun veya şikayet bildirimlerine facebook, twitter, e-mail kanallarıyla kişiye özel yanıtlar dönerek müşteri bağlılığını artırabilirler.

 

Ek olarak güçlü ve esnek raporlama ekranları sayesinde kullanıcılar kendileri ve ürünleri hakkında yapılmış olumlu ya da olumsuz eleştirilerin dağılımlarını farklı grafik formatları halinde görebilir ve şikayetlerin veya beğenilerin hangi pazarlama niteliklerine sahip kişiler tarafından yapıldığı bilgisine ulaşabileceklerdir.

SAP Cloud for Sales&Marketing

SAP Cloud for Sales&Marketing çözümü kullanan işletmeler, tüm iş partnerlerini kategorize edebilecekleri gibi bir ürüne ya da hedef gruba kampanya oluşturabilirler. E-mail marketing özelliği sayesinde hedef gruplara e-posta gönderebilir ve hedef grupta bulunan kişilerin hangilerinin e-postayı okuduğunu ya da e-posta içindeki linke tıkladığını anlık olarak raporlayabilirler.

 

SAP Cloud for Sales çözümü ile satış sorumluları satış süreçlerini daha hızlı bir şekilde yönetebilir. Müşteri bilgilerine her an her yerde ulaşarak hızlı bir şekilde  güncelleyebilir ve fırsat, teklif veya sipariş oluşturabilirler. Ekibinin ve kendinin satış performanslarını dinamik periyotlar halinde görüntüleyebilirler.

 

SAP Cloud for Sales – Mobil Uygulamalar

 

  • Müşteri ilişkilerini iPhone, BlackBerry, Android ve iPad üzerinden her an ve her yerde yönetin.
  • Gerçek zamanlı iş bilgilerinize erişerek verimliliği arttırın.
  • Önemli konular üzerinde satış ekibiniz ile ortaklaşa çalışın.
  • Gerçek zamanlı çözümlemeler ve raporlar ile iş performaslarını takip edin.
  • Üyelik dahilinde gelen ve hiçbir ek ücret gerektirmeyen mobil uygulamalarla özgürce harekete geçin.

SAP Cloud for Service

SAP Cloud for Service çözümü ile işletmeler müşterilerine vermiş oldukları hizmet veya kendilerinden satın alınmış olan ürünlerden maksimum yarar sağlaması için müşterilere sosyal medya, e-posta gibi farklı iletişim kanalları aracılığı ile destek sağlayabilir.

 

Müşterilerden gelen şikayet, öneri ve arıza bildirimi gibi talepleri ise sisteme işleme, sorun giderme, gelen sorulara yanıt verme, kapanış süreçleri gibi adımları takip ederek yönetebilirler. SAP CRM ve diğer etkileşim merkezi çözümleri ile entegrasyon yapılabilen SAP Cloud for Service ile sistemde kayıtlı bulunan servis belgeleri takip edilebilir.

 

SAP Cloud for Customer çözümü hakkında daha detaylı bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 
Eski bloglar
  • 06.03.2019 Proje Yöneticimiz SAP RSS for Utilities Ürünü Hakkındaki Sorularınızı Yanıtlıyor?

    Proje Yöneticimiz SAP RSS for Utilities Ürünü Hakkındaki Sorularınızı Yanıtlıyor?

  • 05.03.2019 SAP Commerce Assisted Service Mode Nedir?

    SAP Commerce Assisted Service Mode Nedir?

  • 07.08.2018 SAP Customer Experience (CX) Nedir?

    Customer Experience, SAP’nin aslında içerisinde C/4 HANA’nın da bulunduğu yeni CRM yaklaşımıdır diyebiliriz. C/4 HANA’nın çıkışından biraz bahsetmek lazım. CRM, klasik yaklaşımda bilindiği üzere satış, servis, pazarlama ve raporlama imkanları sunuyordu ve

  • 06.07.2018 SAP C/4HANA, CX (Customer Experience) Nedir?

    SAP CX Nedir? SAP’nin yeni stratejisi olan C/4HANA, CX yani Customer Experience hakkında detay bilgi için bize ulaşabilirsiniz!

  • 24.04.2018 CRM pazarın en büyüğü oldu!

    2017 yılı sonunda pazarın lideri olan “Veri Tabanı Yönetim Sistemi” büyüklüğünü geçerek rekora giden CRM, yazılım pazarının en büyüğü oldu. Pazarın en büyüğü olan CRM büyüme oranı ile de diğer çözümleri geride bıraktı.

  • 16.04.2018 Hybris Marketing Genel Bakış

    Çevrim içi reklamlar, e-posta bültenleri, e-posta formları hazırlamak ve müşterilerimizle paylaşmak oldukça önemli. Artık günümüzde birçok ürün ve/veya hizmet sağlayıcı neredeyse standart olarak bu reklamları yapmakta ve hedef kitlesini oluşturmaya çalışma

  • 11.04.2018 Dijital Ekonomi, Dijital CRM Nedir?

    Teknolojik gelişmeler ve yenilikler yaşam alanlarındaki ekonomik ve sosyal yerini derinleştirirken, ekonomi modelini de köklü bir şekilde değiştirmektedir. 1900’lü yıllarda etkin olan Endüstriyel Ekonomi modeli, 1950’li yıllar itibariyle yerini Tüketim

  • 09.04.2018 SAP, Callidus’u satın aldı!

    Satış Performansı Yönetimi ve Konfigürasyon-Fiyat-Teklif (CPQ) uygulamaları ile öne çıkan Callidus Software, SAP tarafından satın alındı. SAP Hybris Cloud ürün ailesine katılacak olan Callidus ürünleri ile daha da güçlenecek olan Hybris aşağıdaki çözüml

  • 04.04.2018 SAP S4CRM Nedir?

    SAP S/4HANA dönüşümü ile birlikte efsane CRM geri döndü! S4CRM ile tanışma zamanı! SAP daha önce hazırlığını yaptığı CRM dönüşümü projesi ile ilgili ürünleşme safhasındaki ilk adımı atarak Mart ayında “SAP S/4HANA for Customer Management 1.0” sürümünü

  • 23.02.2018 İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projesi

    İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projemiz başarıyla canlıda! Projede perakende ve bayi satış, pazarlama ve garanti süreçlerinin yanı sıra çağrı merkezi entegrasyonu yaptık.