Yazar: Regna Editör
24.11.2016

SAP Fiori Üzerinde CRM Çözümleri

Son yılların gözde kavramı “mobilite” iş dünyasında hızla yayılmakta. Zaten mobil olarak çalışan satış ve müşteri ilişkileri çalışanları için, ofis çalışmalarını minimuma indirmek, sahada daha fazla yer almak bu kişiler için bulunmaz bir fırsat.

 

Yapılan araştırmalara göre; çalışanlara mobil çalışma imkanı sunmak çalışanların memnuniyetini pozitif yönde arttırdığı görülmüştür. Mobil çalışma sayesinde iş süreçleri düzenli bir şekilde sürdürüldüğü ve iş disiplini sağlandığı ortada.

 

Mobilitenin sağlanması konusunda sağlam bir teknoloji altyapısının kurulması son derece önemlidir. Kullanıcıların esnek çalışma saatleri içerisinde ve sahadayken sistemlere kolayca erişebilmesi gereklidir. Seçilen yazılım basit ve yönetilebilir olmalıdır.

 

SAP CRM uygulamalarının SAP Fiori üzerinde kullanılabilir olmasıyla kullanıcılara geniş bir hareket alanı ve kullanıcı dostu ara yüzüyle sade ekranları ve kullanımı kolay menüsü ile kısa sürede işlem yapma imkanı sağlamaktadır.

 

Satış çalışanının tablet ve telefon aracılığı ile bilgisayar olmadan, sahada ya da seyahat esnasında konum bağımsız SAP CRM uygulamalarına basit bir şekildeerişebilirler. SAP Fiori bu özelliği ile kullanıcılara hızlı ve çözüm odaklı bir çalışma imkanı sunmaktadır.

 

Müşteri ziyareti sonrası, SAP Fiori üzerinde işlem yaparak görüşülen müşteri adayı ve bu görüşme bilgilerini sisteme sadece saniyeler içinde girmek mümkündür.

 

Sistem üzerinde müşteri ve ekip arkadaşlarına toplantı daveti göndermek ve iş atamak, yeni bir fırsat ve teklif oluşturmak oldukça kolaydır.

 

Müşteri verisinin tutulduğu ekran üzerinden müşteriye bağlı olan tüm gerekli bilgi ve belgelere kolaylıkla ulaşılabilir, yeni belgeler türetilebilir.

 

SAP Fiori’nin bir diğer büyük avantajı ise diğer SAP sistemleriyle kolayca entegre olabilmesidir. Böylece SAP CRM ve ERP sistemleriyle entegre bir şekilde çalışırken, kullanıcıya sadece SAP Fiori ara yüzüyle bu sistemlere erişim imkanı sağlar.

 

SAP Fiori görsellik konusunda da kullanıcılara uygun zemin hazırlar. Geniş grafik yelpazesi ile uygun görseller ile kullanışlı raporlar hazırlanabilmektedir. Böylelikle kullanıcılar farklı bir sisteme bağlanma gereği duymadan SAP Fiori üzerinden istediği rapora erişme imkanına sahip olurlar.

 

Önümüzdeki yıllar içerisinde tüm bu kullanıcı dostu özellikleriyle SAP CRM ve SAP Fiori ikilisi satış ve pazarlama dünyasında büyük rol oynamaya devam edecek görünüyor.

 
Eski bloglar
  • 06.03.2019 Proje Yöneticimiz SAP RSS for Utilities Ürünü Hakkındaki Sorularınızı Yanıtlıyor?

    Proje Yöneticimiz SAP RSS for Utilities Ürünü Hakkındaki Sorularınızı Yanıtlıyor?

  • 05.03.2019 SAP Commerce Assisted Service Mode Nedir?

    SAP Commerce Assisted Service Mode Nedir?

  • 07.08.2018 SAP Customer Experience (CX) Nedir?

    Customer Experience, SAP’nin aslında içerisinde C/4 HANA’nın da bulunduğu yeni CRM yaklaşımıdır diyebiliriz. C/4 HANA’nın çıkışından biraz bahsetmek lazım. CRM, klasik yaklaşımda bilindiği üzere satış, servis, pazarlama ve raporlama imkanları sunuyordu ve

  • 06.07.2018 SAP C/4HANA, CX (Customer Experience) Nedir?

    SAP CX Nedir? SAP’nin yeni stratejisi olan C/4HANA, CX yani Customer Experience hakkında detay bilgi için bize ulaşabilirsiniz!

  • 24.04.2018 CRM pazarın en büyüğü oldu!

    2017 yılı sonunda pazarın lideri olan “Veri Tabanı Yönetim Sistemi” büyüklüğünü geçerek rekora giden CRM, yazılım pazarının en büyüğü oldu. Pazarın en büyüğü olan CRM büyüme oranı ile de diğer çözümleri geride bıraktı.

  • 16.04.2018 Hybris Marketing Genel Bakış

    Çevrim içi reklamlar, e-posta bültenleri, e-posta formları hazırlamak ve müşterilerimizle paylaşmak oldukça önemli. Artık günümüzde birçok ürün ve/veya hizmet sağlayıcı neredeyse standart olarak bu reklamları yapmakta ve hedef kitlesini oluşturmaya çalışma

  • 11.04.2018 Dijital Ekonomi, Dijital CRM Nedir?

    Teknolojik gelişmeler ve yenilikler yaşam alanlarındaki ekonomik ve sosyal yerini derinleştirirken, ekonomi modelini de köklü bir şekilde değiştirmektedir. 1900’lü yıllarda etkin olan Endüstriyel Ekonomi modeli, 1950’li yıllar itibariyle yerini Tüketim

  • 09.04.2018 SAP, Callidus’u satın aldı!

    Satış Performansı Yönetimi ve Konfigürasyon-Fiyat-Teklif (CPQ) uygulamaları ile öne çıkan Callidus Software, SAP tarafından satın alındı. SAP Hybris Cloud ürün ailesine katılacak olan Callidus ürünleri ile daha da güçlenecek olan Hybris aşağıdaki çözüml

  • 04.04.2018 SAP S4CRM Nedir?

    SAP S/4HANA dönüşümü ile birlikte efsane CRM geri döndü! S4CRM ile tanışma zamanı! SAP daha önce hazırlığını yaptığı CRM dönüşümü projesi ile ilgili ürünleşme safhasındaki ilk adımı atarak Mart ayında “SAP S/4HANA for Customer Management 1.0” sürümünü

  • 23.02.2018 İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projesi

    İnoksan SAP CRM ve Mobilite (Fiori) Projemiz başarıyla canlıda! Projede perakende ve bayi satış, pazarlama ve garanti süreçlerinin yanı sıra çağrı merkezi entegrasyonu yaptık.