Yazar: Regna Editör
04.05.2020

Webinar : SAP C/4HANA ile CRM DÖNÜŞÜMÜ

 

Deneyim Çağında yaşıyoruz. Artık müşteriler sadece aldıkları ürün ve hizmete değil yaşadıkları deneyime de bakıyorlar. Satış öncesinden satış sonrasına kadar uzun ve canlı bir süreçten bahsediyoruz. Seçeneklerin çoğalması ve erişilebilirlik sayesinde müşteriler herhangi bir memnuniyetsizlikleri olması durumunda başka bir markaya cok cabuk geçebiliyorlar. Bu da müşteri deneyimi yönetimini şirketler için çok önemli bir konu haline getiriyor. Markalar müşterilerin ne yaptığını değil neden yaptığını anlamak durumundalar.

 

Bu webinarımızda SAP C/4HANA ile CRM Dönüşümü'nü konuştuk:

 

+ Deneyim Çağı nedir?

+ Müşteri Deneyiminden ne anlamalıyız?

+ Deneyim Çağında bir CRM sisteminden neler beklemelisiniz?

+ Bulut çözümlerin işletmenize, çalışanlarınıza ve müşterilerinize sağladığı avantajlar nelerdir?

+ SAP C/4HANA Müşteri Deneyimi çözümünün genel özellikleri

+ SAP C/4HANA Movement Programı ve SAP CRM'den SAP C/4HANA'ya geçiş opsiyonları 

 

Webinar kaydımıza burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz. 

Bizimle  dilediğiniz zaman info@regna.com.tr 'den iletişime geçebilirsiniz!